Maankäytön webinaarisarja (4 pv)
Ympäristö

Maankäytön webinaarisarja (4 pv)

01.02.-31.05.2021, Webinaari , Webinaari 22 helmikuun, 2021 Sampo Korppoo

Maankäytön webinaarisarja syventyy maankäytön ajankohtaisiin juridisiin kysymyksiin. Neliosainen sarja käy läpi uudistuvaa maankäyttö- ja rakennuslakia, maankäytön ilmastovaikutuksia, maankäyttösopimusten hyviä ja huonoja käytäntöjä sekä tuoretta oikeuskäytäntöä.

Osallistumalla maankäytön webinaarisarjaan päivität tietosi maankäytön juridiikasta ja käytännöistä laaja-alaisesti. Kuulet monipuolisesti maankäyttöä eri näkökulmista tarkastelevien asiantuntijoiden näkemyksiä.

Sarjan kouluttajiin lukeutuvat mm. talousoikeuden professori Ari Ekroos, hallitusneuvos Kirsi Martinkauppi ympäristöministeriöstä, Skanskan maanhankintajohtaja Jussi Järvelä, Keravan kaupungin kaupunkikehitysjohtaja Tiina Hartman, Asuntosäätiön hankekehitysjohtaja Katariina Haigh, Suomen kuntaliiton Anne Jarva ja Asianajotoimisto Propertan osakas Heidi Savia.

Sarja koostuu seuraavista osista:

Maankäyttösopimukset
Uudistuva maankäyttö- ja rakennuslaki
Maankäytön tuore oikeuskäytäntö
Maankäyttö, rakentaminen ja ilmastotavoitteet

Osallistu edullisesti koko sarjaan tai valitse webinaareista itseäsi kiinnostavat.

Webinaarien ohjelmat täsmentyvät vuoden 2020 aikana.

Koulutus toteutetaan webinaarina.

Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

helmikuu-toukokuu 2021

Jouluetu -25 %. Tarjous voimassa 10.01.2021 saakka. Ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Julkisen sektorin etuhinta -20% (koodilla julkinen20)
Edilex-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla edilex20)
Credita-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla credita20)
Lakimiesliiton jäsenetu -20% (koodilla lakimiesliitto20)

2-5 osallistujaa: 550 euroa /hlö + alv 24 %.
6-10 osallistujaa: 440 euroa /hlö + alv 24 %.

Alennuskoodien alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.