Brik järjestää nyt koulutuksen:
Tuotepäällikön asiakastaidot (2 pv)
1290 euroa /hlö + alv 24 %
31.10.-01.11.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
1290 euroa /hlö + alv 24 %
31.10.-01.11.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
Tuotepäälliköiden asiakastaitojen vahvistamiseksi suunniteltu kaksipäiväinen tehovalmennuksemme auttaa hyödyntämään tuotepäällikön asiantuntijuutta täysimääräisesti asiakaspalvelussa ja kaupanteon tukena.
Pienryhmävalmennuksemme antaa runsaasti tilaa keskustelulle ja muiden osallistujien kokemuksista oppimiselle.
Hyödyt osallistujille
– Ymmärrät ammattimaisen myyntityön lainalaisuudet entistä paremmin
– Tunnistat vahvuutesi ja kehittämiskohteesi erilaisissa asiakas- ja myyntitilanteissa
– Opit hyödyntämään asiantuntemustasi myynnin tukena entistä tehokkaammin
– Opit tunnistamaan uusia myyntimahdollisuuksia ja rohkaistut tarttumaan niihin
– Opit toimimaan täysiverisenä kaupantekijänä erilaisissa asiakastilanteissa
Kenelle?
Valmennus on suunniteltu on tuotepäälliköille toimialasta riippumatta.
Kouluttaja:
KTT, toimitusjohtaja Jari Salminen. Jarilla on yli 25 vuoden kokemus erilaisista johtamistehtävistä. Toiminut muiden tehtävien ohessa yrityskonsulttina vuodesta 1986, ja väitellyt tohtoriksi Turun Kauppakorkeakoulusta vuonna 2000 aiheena muutosjohtaminen ja johtamisviestintä.
Osaamisalueet: Strateginen johtaminen ja haastavien muutostilanteiden hallinta, johtaminen ja esimiestyö, johtamisviestintä, tiimityö, työhyvinvointi, tehokkaat toimintatavat ja kiireen hallinta sekä muut ihmisten johtamiseen liittyvät teemat.
Motto: ”Muutu ennen kuin on pakko”
Osallistujat ovat kommentoineet esimieskoulutustamme mm. seuraavasti:
– ”Valmennus lunasti lupaukset. Valmentajan ote oli konkreettinen ja ongelmia ratkaiseva. Ryhmäkeskusteluissa pääsin pohtimaan monia vaikeita asioita samassa tilanteessa olevien kollegojen kanssa. Suosittelen.”
– ”Hyvä kokonaispaketti. Monipuolinen ja innostava koulutus.”
– ”Valmennuksen edetessä kävi selväksi, että valmentajalla on pitkä käytännön kokemus esimiestyöstä.”
1. päivä
8.30 Ilmoittautuminen ja aamiainen
9.00 Tilaisuuden avaus
9.15 Asiakastaitojen merkitys tuotepäällikön työssä
Harjoitus: Omien asiakastaitojen arviointi
10.30 Tauko
10.45 Tuotepäällikön rooli myynti- ja palvelutilanteissa
– Oman asiantuntemuksen hyödyntäminen asiakastyössä
– Onko tekninen osaaminen kunnossa?
– Asiakaslähtöinen ajattelutapa
– Arvomyynnin ABC
13.00 Onnistuneen myyntityön vaiheet 1
– Asiakastyön suunnittelu
– Oman asiantuntijalupauksen määrittäminen
– Omien asiakaskontaktien luominen ja verkostoitumisen merkitys
– Asiakkaan kohtaaminen
– Asiakkaiden luottamuksen voittaminen
– Asiakkaan kuuntelu
15:30 Loppukeskustelu
16:00 Ensimmäinen koulutuspäivä päättyy
9.00 Onnistuneen myyntityön vaiheet 2
– Asiakkaan tarpeen mukaisen palveluratkaisun tuottaminen
– Tarjouksen laatiminen
– Ratkaisun esittäminen ja argumentointi
– Vastaväitteiden käsittely
10.45 Onnistuneen myyntityön vaiheet 3
– Hinnan myyminen ja kaupan päättäminen
– Palvelun tuottaminen
– Asiakassuhteen jatkumisen varmistaminen
– Jälkimarkkinointi
13.00 Omien myyntitaitojen kehittäminen
– Identiteetti ja asenne
– Aktiivinen kuuntelu
– Oman myyjäprofiiin pohdintaa
14:30 Loppukeskustelu
15:15 Koulutuspäivä päättyy
Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
Ajankohta:
31.10.-01.11.2019
Hinta:
1 290 euroa /hlö + alv 24 %, sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Tuotepäällikön asiakastaidot (2 pv)
1290 euroa /hlö + alv 24 %
31.10.-01.11.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki