Asiakkaat ympärilläni! – miten palvelen ja myyn punaisille, keltaisille, vihreille ja sinisille asiakkaille (1 pv)
Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Johtaminen ja esimiestaidot , Markkinointi ja viestintä , Myynti

Eventium järjestää nyt koulutuksen:

11.06.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki Unioninkatu 20, Helsinki 23 toukokuun, 2019 Sampo Korppoo

BONUS! Valmennus sisältää DISC-persoonallisuusanalyysin

• Miksi joidenkin asiakkaiden kanssa homma sujuu, toisten kanssa asiat junnaa?
  • Miksi oma toimintatyyli ei aina toimi kaikissa tilanteissa?
  • Onko kyse kemioista vai mistä?

Ei ole yhtä oikeaa tapaa palvella asiakkaita ja myydä. Menestyvät myyjät tietävät, että sama tapa myydä ei toimi kaikille asiakkaille. He pystyvät muokkaamaan myyntityyliään toisen osapuolen persoonallisuuden perusteella ja siten vaikuttamaan asiakkaan päätöksentekoon ja ostokäyttäytymiseen.

Asiakkaat ympärilläni -valmennuksessa saat itsellesi työkalut, joilla opit soveltamaan tyyliäsi asiakkaan mukaan ja saavutat huomattavasti parempia tuloksia sinisten, punaisten, keltaisten ja vihreiden henkilöiden kanssa.

Erilaisten toimintatyylien ymmärtäminen ja hyödyntäminen asiakaspalvelussa, asiakkuuksien johtamisessa ja myynnissä on epäreilu kilpailuetu, joka sinun kannattaa ottaa välittömästi käyttöön!

Tervetuloa osallistumaan tehokkaaseen ja vauhdikkaaseen valmennukseen, jonka avulla ymmärrät paremmin asiakkaiden käyttäytymistä ja tehostat asiakkuus- ja myyntityötäsi.

Kenelle

Myynnissä, esimiestyössä, asiantuntijatehtävissä ja asiakaspalvelussa toimivat henkilöt, jotka kohtaavat asiakkaita tai haluavat kehittää omaa ja tiiminsä työskentelyä ymmärtämällä paremmin yksikön käyttäytymistä ja hyödyntämällä sitä omassa työskentelyssään.

Tämän koulutuksen hyödyt

Päivän seminaarissa saat keinoja ymmärtää ja hyödyntää selkeän viitekehyksen avulla yksilön käyttäytymistä. Tilaisuuden perusteella pystyt paremmin muokkaamaan omaa tyyliäsi asiakkaan tai toisen osapuolen persoonan mukaisesti. Hankit näin itsellesi epäreilun kilpailuedun!

Valmennuksessa saat käytännön työkalut, joilla ymmärrät asiakkaasi päätöksenteon motiivit ja mekanismit ja miten voit vaikuttaa niihin omaa toimintatyylisiäsi mukauttamalla.

Saat myös oman DISC-profiilisi, joka puretaan tilaisuudessa!

DISC on yksi maailman suosituimpia persoonallisuustestejä, joka auttaa kehittämään omaa itsetuntemustasi sekä vuorovaikutustaitojasi. Malli soveltuu erinomaisesti asiakastyöhön sen yksinkertaisuuden vuoksi. Tunnistamalla vain neljä päätyyliä pystyt reagoimaan nopeasti myyntitilanteessa ja pitämään tilanteen hallinnassasi.

Juha PorkkaKouluttaja

Juha Porkka, MBA, Certified Extended DISC Trainer, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Juhalla on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä, joka auttaa yrityksiä ja yksilöitä saavuttamaan tavoitteensa.

Juha kertoo:

Asiakkaat ympärilläni -valmennuksen tavoitteena on saada keinoja ymmärtää ja hyödyntää selkeän viitekehyksen avulla yksilön käyttäytymistä ja oppia soveltamaan omaa tyyliäsi asiakkaan persoonan mukaan. Valmennuspäivä on hauska ja hyödyllinen, tule mukaan!”

BONUS ja ennakkotehtävä!

Ennen valmennusta teet virallisen DISC –henkilöanalyysin. Toimitamme ennakkotehtävän ohjeistuksineen sinulle sähköpostitse.

Saat henkilökohtaisen raportin käyttöösi koulutustilaisuudessa.

8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamupala

09.00 Koulutus alkaa

Erilaiset toimintatyylit

• Miksi luontainen toimintatyyli ei toimi aina kaikissa tilanteissa?
  • DISC -mallin neljä pääväriä ja miten ne näkyvät käyttäytymisessä
  • Miten eri väriset myyjät tyypillisesti toimivat asiakastyössä?

Asiakkaiden käyttäytymistyylit

• Eri väriset asiakkaat ostajana ja päätöksentekijöinä
  • Miten myydä eri väreille?
  • Parhaat tavat vaikuttaa punaiseen, keltaiseen, vihreän ja siniseen tyyliin

11.30 Lounas

Oma toimintatyylini

• Oman DISC -raportin tulokset
  • Omien vahvuuksien ja kehityskohteiden tunnistaminen

14.00 Kahvitauko

Miten hyödynnän asiakastyössä eri käyttäytymistyylit?

• Oman toimintatyylini mukauttaminen asiakkaan käyttäytymiseen
  • Omien asiakkaiden toimintatyylin arviointi
  • Miten tunnistan nopeasti eri profiilit

Miten tästä eteenpäin?

• Sparrausta ja päivän yhteenvetoa case-tilanteiden valossa
  • Parhaat opit ja pahimmat sudenkuopat -oivalluksia
  • Kun asiakas on aina oikeassa? Tee edes tämä!

15.00 Valmennus päättyy

Koulutuspaikka: Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, Helsinki

Ajankohta: 11.6.2019

Osallistumismaksu: 697 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 597 euroa / hlö (+ alv 24%)

BONUS! DISC-analyysi (arvo 90 euroa / henkilö)

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.