ChatGPT – moninkertaista tuottavuutesi tekoälyn avulla
Asiakaskokemus , Innovaatiot ja tuotekehitys , Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi ja viestintä , Tieto- ja viestintäteknologia , Toiminnan kehittäminen

Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

ChatGPT – moninkertaista tuottavuutesi tekoälyn avulla

08.05.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 3 huhtikuun, 2023 Sampo Korppoo

Marraskuussa 2022 OpenAI julkisti ChatGPT:n ja nosti nopeasti tekoälyn päivän puheenaiheeksi. Uusi tekoälypalvelu on vasta alkusoittoa sille, mitä on tulossa, mutta näyttää jo nyt, mihin tekoäly työn arjessa kykenee.

Keskustelevan, valtavaan muuttujamäärään perustuvan tekstimallin avulla moninkertaistat työtehosi ja samalla vähennät virheitä sekä stressiä. ChatGPT auttaa tuottamaan uusia ideoita, laatimaan niihin liittyviä suunnitelmia, tuottamaan ohjeita ja sisältöä, ratkaisemaan ongelmia, poistamaan luovuuden pullonkauloja ja yhdessä muiden palveluiden kanssa kuten kuvia tuottavan Dalle2:n kanssa, avaa aivan uuden ulottuvuuden oman luovuuden ja tuottavuuden esille tuomiseen omassa työssä.

Koulutuksen jälkeen tiedät, miten hyödyntää ChatGPT:tä esimerkiksi sisällöntuotannossa, ideoinnissa, oman työn kehittämisessä ja tehokkaammassa tekemisessä sekä markkinointiviestinnän, nettisivujen ja verkkokaupan kehittämisessä.

Koulutus on suunnattu asiantuntijoille, esimiehille, sisällöntuottajille ja luovan työn tekijöille. Kerrankin luvassa on koulutus, joka todennäköisesti maksaa siihen käytetyn ajan takaisin jo seuraavana työpäivänä. Tule kuulemaan, miten tekoäly voi mullistaa sinunkin työsi jo nyt!

Koulutus etänä: Koulutukseen osallistutaan verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Immo Salo, joka on toiminut valmentajana yrityksissä ja yliopistoissa vuodesta 2003 lähtien. Immo on kirjoittanut useita tietokirjoja tekoälystä, big datasta, pilvipalveluista ja analytiikasta.

11.50 Yhteyden avaus

12.00 Koulutus alkaa

ChatGPT: mistä on kyse?
• ChatGPT näyttää, mihin tekoäly kykenee jo nyt. Muutaman innostavan käytännön esimerkin avulla tutustumme sen mahdollisuuksiin yleisesti.

Sisällöntuotanto ja ChatGPT
• ChatGPT auttaa sisällöntuottajaa saamaan luovuutensa lentoon ja vieläpä tekee sen tehokkaasti.
• Keskustelevaan tyyliin se auttaa ensin ideoimaan ja sitten jopa tuottaa valmiin sisällön puolestasi.
• Työtehon kasvu kymmenkertaiseksi ei välttämättä ole edes liioittelua.
• Käytännön esimerkkejä, miten ChatGPT parhaiten osaa auttaa ja miten sen tuottamia tuloksia voidaan lisämaustaa esimerkiksi tekoälyn tuottamalla taiteella ja kuvilla.

Markkinointi- ja muu viestintä ja ChatGPT
• Markkinointiviestinnän ideoiden tuottaminen ja sisältöjen hahmottelu eri kanaviin helpottuu ja nopeutuu ChatGPT:n avulla.
• Erilaiset mainoslauseet esimerkiksi some-kanaviin syntyvät käden käänteessä.

ChatGPT ja nettisivut, näkyvyys verkossa sekä verkkokauppa
• ChatGPT osaa auttaa verkkosivujen ulkoasuun liittyvissä kysymyksissä ja taustalta löytyvän koodin kehittämisessä ja ylläpitämisessä.
• Lisäksi se avustaa verkkosivujen hakukonenäkyvyyden nostamisessa ja osaa esimerkiksi tuottaa iskeviä tuotekuvauksia verkkokaupan tuotteille ja palveluille.

Mitä luvassa vuonna 2023?
• ChatGPT julkaisi maksullisen Plus-version helmikuussa 2023 ja sovelluskehitykseen tarkoitetun rajapinnan (API:n) maaliskuussa 2023 API:n, joka mahdollistaa sen liittämisen muihin verkosta löytyviin palveluihin. Tämä tulee avaamaan pandoran lippaan sovelluksia, jotka innovatiivisesti hyödyntävät tekoälyä monin tavoin.
• Elämme nyt tekoälykehityksen kultaryntäystä ja on mahdotonta tarkalleen ennustaa, mihin saakka vuoden 2023 loppuun mennessä päästään. Varmaa on, että vuodesta 2023 on tulossa vauhdikkain tekoälykehityksen vuosi tähän mennessä, eikä vauhti näytä hidastumisen merkkejä. Hyppää siis kyytiin ja nauti vauhdista!

15.00 koulutus päättyy

ETÄkoulutus

Aika:
8.5.2023

Jäsenetuhinta 450 eur + alv
Normaalihinta 600 eur + alv

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.