ChatGPT:n tehokäyttö juristin työssä (2 h)
Lakitieto , Tekoäly

Edita järjestää nyt koulutuksen:

ChatGPT:n tehokäyttö juristin työssä (2 h)

08.02.2024, Webinaari , Webinaari 22 marraskuun, 2023 Sampo Korppoo

Miten juristi saa ChatGPT:stä itselleen tehokkaan apurin? Millaista kieltä ja millaisia lisäosia ChatGPT:n kanssa kannattaa käyttää? Miten ChatGPT:tä voi hyödyntää sopimusten tarkistamisessa tai laadinnassa? Entä tiedon etsinnässä?

ChatGPT on nopeasti lunastanut paikkansa työn arjessa, ja moni on jo itseoppinut ChatGPT:n käyttäjä. Juristin työssä ChatGPT:n ammatillinen hyödyntäminen vaatii kuitenkin uudenlaista kielellistä taitoa, tietoa käyttökohteista ja lisäosista sekä myös uudenlaista ajattelutapaa. Chat GPT ja muut tekoälytyökalut eivät todennäköisesti tulevaisuudessakaan korvaa juristin työtä, mutta juristi, joka tehokäyttää tekoälytyökaluja on luultavasti se, joka pääsee lähtemään töistä ensimmäisenä kotiin.

Tässä tehokkaassa webinaarikoulutuksessa käymme läpi käytännönläheisiä esimerkkejä hyödyntäen, miten ChatGPT:tä voi käyttää tehokkaasti juridisessa työssä. Koulutus on toinen osa Juristin tekoälyloikka -koulutussarjaa, jonka teemme yhteistyössä LEGITin kanssa. Voit osallistua tähän yksittäiseen koulutukseen tai edullisesti koko Juristin tekoälyloikka -koulutussarjaan.

Koulutus vastaa mm. seuraaviin kysymyksiin:
– Miten juristi saa ChatGPT:stä itselleen tehokkaan rengin?
– Millaista kieltä ChatGPT:n kanssa kannattaa käyttää?
– Millaisilla prompteilla ChatGPT:sta saadaan aikaan laadukkaita tuloksia?
– Mitä lisäosia ChatGPT:n kanssa on hyödyllistä käyttää?
– Miten ChatGPT:tä voi hyödyntää sopimusten tarkistamisessa tai laadinnassa?
– Miten ChatGPT:tä voi käyttää apuna päätöksenteossa?
– Miten ChatGPT Plus ja ChatGPT Enterprise eroavat ilmaisversiosta?
– Mitä uusia ominaisuuksia ChatGPT:hen on juuri tullut ja mitä siintää näköpiirissä?

Kaikille juristeille ja juridista työtä tekeville, jotka haluavat tehostaa työtään ChatGPT:n avulla.

Aku Nikkola
, LEGIT, Dot. Legal, ja Legal Design School
Aku tunnetaan Dot. Legalin osakkaana sekä Legal Design Schoolin ja tekoälykonsultointiin keskittyvän LEGITin perustajana. Hänellä on laaja koulutustausta ja hän on toiminut luennoitsijana myös Helsingin yliopiston oikeustieteellisessä tiedekunnassa. Aku on auttanut tuhansia juristeja ottamaan tekoälyn osaksi päivittäistä työtään.

13.00 Tervetuloa koulutukseen!

13.05 ChatGPT:n tehokäyttö juristin työssä

– ChatGPT:n käytön aloittaminen ja asetukset
– Mihin kaikkeen ChatGPT:ä voi juridisessa työssä hyödyntää?
– Tietoa hyödyllisistä lisäosista
– Käytännön promptausvinkkejä ja esimerkkejä komennoista
– ChatGPT:n uusimmat ja tulevat ominaisuudet

15.00 koulutus päättyy

Koulutus järjestetään etänä

Koulutuksen tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

8.2.2024, klo 13-15

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 240 euroa + alv 24 % / hlö
6-10 osallistujaa: 200 euroa + alv 24 % / hlö

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)