CxO Vaikutusvoima™ (1 pv)
Itsensä kehittäminen , Viestintä ja vuorovaikutus

CxO Professional järjestää nyt koulutuksen:

CxO Vaikutusvoima™ (1 pv)

24.03.2020, Vantaa Technopolis, Vantaa Teknobulevardi 3, Vantaa 23 lokakuun, 2019 Sampo Korppoo

• ”Loistava ja innostava päivä vaikutusvoiman ytimeen ja sen kasvattamiseen.” Miika Mäkitalo, toimitusjohtaja, M-Files, vuoden nuori johtaja 2016

• ”Koulutus antoi eväitä johtamiseen, kouluttamiseen ja esiintymiseen. Hyvä sisältö ja lämmin, luottamuksellinen tunnelma kohtasivat tässä koulutuspäivässä." Viivi Lehto-Peltomäki, design manager, toimitusjohtaja, Musta Design Oy

• ”Koulutuksessa keskityttiin minuun yksilöllisesti, sain monta oppia, joita kannan mukana loppuelämäni.” Roope Puurunen, myyntineuvottelija, Pohjois-Savon OP-Kiinteistökeskus Oy

• "Erittäin hyvä työkalu ja koulutus, jota suosittelen ihan kaikille!"

• Leea Kantelus, kehittämispäällikkö, Markkinointi-instituutti

Viestinnässä sanojen merkitys on alle 10 %. Timanttinenkaan asiaosaaminen ei yksin riitä vakuuttamaan. Se, miten viestit ratkaisee. Kun haluat kehittää vaikuttamisen taitoasi ja

– saada osaamisesi ja ideasi vahvemmin esille,
    – lisätä luottamusta,
    – saada kuulijasi innostumaani asiastasi,
    – löytää luontaiset vahvuutesi vaikuttajana,
    – kasvattaa varmuuttasi ja rauhallisuuttasi viestijänä tai
    – tulla vahvaksi vaikuttajaksi.

Autamme sinua saavuttamaan tavoitteesi. Vaikutusvoima eli karisma on enemmän kuin vaikuttava esiintymistaito. Vaikutusvoima on taito olla oma itsensä. CxO Vaikutusvoima™ on käytännönläheinen malli ja profilointityökalu. Henkilökohtainen kehitysohjelma takaa onnistumisesi. Valitse CxO kehittymiskumppaniksesi.

CxO Vaikutusvoima™ -profiili on ainutlaatuinen pohja kehittymiseesi
    Henkilökohtaisesta profiistasi näet vaikutusvoimasi vahvuudet ja kehittämiskohteet. Se koostuu kahdesta osasta: itsearvioinnista ja muiden sinusta saamasta vaikutelmasta. Kaikki ominaisuudet ovat sellaisia, joihin voit itse omalla toiminnallasi vaikuttaa. Tähän mennessä noin 2500 ihmistä on arvioinut oman vaikuttavuutensa ja noin 1000 ihmistä on arvioinut jotakuta muuta.

Toiminnallisessa pelissä harjoittelet ja saat henkilökohtaisia vinkkejä
    Pelissä opit havainnollisesti, millaisista tekijöistä vaikuttamisen taito koostuu. Pienryhmän luottamuksellisessa ilmapiirissä saat kannustavaa palautetta kanssapelaajiltasi sekä kouluttajien konkreettiset ja perustellut vinkit. Pelaajien vaikuttavuus vahvistuu kierros kierrokselta. Esimerkiksi puheen kanssa ristiriitaisten kehon viestien korjaamiseen usein riittää se, että tiedostaa asian. Moni on löytänyt itsestään uusia piirteitä ja yllättynyt positiivisesti.

Kehityssuunnitelma ja verkko-oppimisympäristö juurruttavat oppimaasi
    Päivän aikana koostat omaa kehityssuunnitelmaasi. Saat lisäksi käyttöoikeuden CxO Vaikutusvoima™ -verkkokurssiin kolmeksi kuukaudeksi. Se sisältää koulutuspäivän materiaalin lisäksi mm. Toni Hinkan Karisma — 30 keinoa parantaa henkilökohtaista vaikuttavuutta -kirjan (2015) sekä runsaasti muuta materiaalia vakuuttavuuden osa-alueista ja vinkkejä niiden kehittämiseksi.

Kouluttajat:
    Toni Hinkka
    on auttanut tuhansia ihmisiä kehittämään oma vakuuttavuuttaan toimitusjohtajista yhteiskunnallisiin vaikuttajiin, esiintyjiin, huippumyyjiin ja opettajiin. Hän on kollegoineen kehittänyt vaikuttavuuteen liittyviä menetelmiä vuodesta 2010 lähtien. Toni toimii CxO Professional Oy:n toimitusjohtajana, johtamisen ammattimentorina, tietokirjailijana ja ihmislähtöisen johtamisen puolestapuhujana.

Marja-Leena Tikkanen on vaikutusvoimakonseptin ja henkilöprofiloinnin kanssakehittäjä ja kouluttaja vuodesta 2016. CxO Professional Oy:n kehitystunnustelijana hän auttaa ja ohjaa yksilöitä ja työyhteisöjä kehittymishaasteissa henkilöprofilointien, uramentoroinnin, työnohjauksen sekä kouluttamisen keinoin.

Koulutuspäivän sisältö

Koulutus alkaa klo 9.00
    Lounas klo 12.00-13.00
    Koulutus päättyy klo 17.00

– Esittäytyminen, tavoitteet ja odotukset
    – Mihin vaikuttamisen taito perustuu?
    – CxO Vaikutusvoima™ -profiilin purku
    – Vaikutusvoiman osa-alueet
    – Vaikuttamisen taito -pelisessio, palaute ja henkilökohtaiset neuvot
    – Esiintymisen pikaklinikka
    – Oivallukset, jatko-ohjeistus, palaute

Vantaa Technopolis, Teknobulevardi 3, 01530 Vantaa

tiistai 24.03.2020

/hlö + alv 24 %. Se sisältää aamu- ja iltapäiväkahvit ja buffet-lounaan, koulutuspäivän materiaalin sekä kolmeksi kuukaudeksi käyttöoikeuden CxO Vaikutusvoima™ -verkkokurssiin.

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.

Viimeinen ilmoittautumispäivä: tiistai 17.03.2020