Excel PowerPivot (1 pv)
Tieto- ja viestintäteknologia

Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Excel PowerPivot (1 pv)

17.09.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 10 heinäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Koulutuksen jälkeen osaat tehokkaasti ja monipuolisesti käsitellä isoja tietomääriä Excelin raportointityökaluilla. Osaat tuoda tietoja eri tietolähteistä Excelin PowerPivottiin ja luoda niistä monipuolisia Pivot-raportteja.

Olemme suunnitelleet koulutuksen sinulle ,joka käsittelet suuria tietomääriä eri tietolähteistä ja haluat luoda erilaisia vaativia tilastollisia raportteja hyödyntäen PowerPivotia Excelissä. Koulutus soveltuu myös henkilöille, jotka ovat mukana suunnittelemassa organisaationsa raportointimenetelmiä ja välineitä.

Esitiedot
Saat parhaan hyödyn koulutuksesta, kun sinulla on jo Excelin käyttökokemusta tai Excelin peruskurssia vastaavat tiedot.

Kurssi alkaa klo 9 ja päättyy noin klo 16.-16.30. Aamiainen on tarjolla 8.15 alkaen.

Excelin taulut

– DAX-kaavat
– Lasketut kentät ja KPI
– Luo Pivot-taulukko PowerPivotista

Esimerkkejä ja harjoituksia tietojen tuonnista, taulujen yhteyksien luonnista ja raporttien valmisteluista.

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

tiistai 17.09.2019

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.