Hakukoneoptimointi (SEO) tänään Basic level (1 pv)
Tieto- ja viestintäteknologia

Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Hakukoneoptimointi (SEO) tänään Basic level (1 pv)

25.08.2020, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 13 helmikuun, 2020 Sampo Korppoo

Hakukoneilla on iso merkitys erilaisia vaihtoehtoja etsiessämme ja ostopäätöksiä tehdessämme. Siksi hakukoneoptimoinnista on tullut yksi tärkeimmistä kanavista, jota kautta asiakkaasi löytävät yrityksesi ja tuotteesi, mutta myös arvioivat tarjoamiesi ratkaisujen mielekkyyttä.

Vaikka et itse tekisikään hakukoneoptimointia, niin markkinoinnin ammattilaisena sinun on tärkeää ymmärtää hakukoneoptimoinnin perusteet myös siksi, että se auttaa ymmärtämään eri toimintojen vaikutusta hakukonelöydettävyyteen sekä vertailemaan palvelutarjoajia.

Hakukoneoptimointi (SEO) tänään on läpileikkaus hakukoneoptimoinnin maailmaan. Päivän aikana keskitymme Googlen toimintaan sekä siihen, millaisin keinoin voit vaikuttaa yrityksesi näkyvyyteen. Käytännönläheinen koulutus tarjoaa hyödyllisiä vinkkejä osallistujille oman yrityksen näkyvyyden kehittämiseen. Päivän aikana kuullaan mm. miten Valio on onnistunut rakentamaan verkkosivuston, joka tavoittaa lähes kaikki ruuanlaitosta kiinnostuneet kuluttajat sekä millaisin mittarein Valio arvioi omaa onnistumistaan.

Koulutuksessa hyödynnetään Marketing Finlandin AI-pohjaista oppimisalustaa. Löydät sieltä tärkeitä apuvälineitä, kuten hakukoneoptimoidun sisällön tuotantomallin, avainsanakarttapohjan sekä linkkejä erilaisiin hakukoneoptimointia auttaviin työkaluihin.

Hakukoneoptimoinnin koulutus on tarkoitettu yrityksissä hakukoneoptimointia tekeville tai ostaville tahoille.

Varmista tuloksellinen verkkonäkyvyys ja ilmoittaudu mukaan!

Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros, Helsinki

tiistai 25.08.2020 klo 09.00 – 16:00

Puolen päivän koulutukseen sisältyy aamupala ja koko päivän koulutukseen aamupala sekä lounas.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50€ peruutusmaksu. No-showsta veloitetaan koulutuksen hinta.