Hätäensiapukurssi 8h -verkkokurssi (1 pv)
Suorita hätäensiapukurssi verkossa!
Ensiavun verkkokurssit , Työhyvinvointi, -ilmapiiri , Työturvallisuus

Suomen Ensiapukoulutus järjestää nyt koulutuksen:

Hätäensiapukurssi 8h -verkkokurssi (1 pv)

Milloin vain, Verkkokurssi , Verkkokurssi 22 syyskuun, 2023 Sampo Korppoo

Suorita Hätäensiapukurssi 8h verkkokurssina. Kurssilla käsitellään Hätäensiapukurssi 4h -verkkokurssin aihealueet ja sen lisäksi myös nivelvammojen, nyrjähdysten, murtumien, pään vammojen ja myös myrkytysten ensiapu. Kurssilla huomioidaan myös lapsen ja vauvan elvytys ja ensiapu.

Kurssilla on paljon interaktiivisia tehtäviä, videoita ja myös käytännön harjoitteita, jolloin opit ensiaputaitoja helposti ja joustavasti silloin kun se sinulle parhaiten sopii. Voit suorittaa kurssin omaan tahtiisi tietokoneella tai älylaitteella. Kurssi suoritetaan kokonaisuudessaan verkossa. Kun tilaat kurssin, saat osallistumislinkin ja tunnukset sähköpostiisi saman tien.

Sinulla tulee olla tietokoneessasi viimeisin versio jostakin seuraavista internet selaimista: Microsoft Edge, Firefox, Safari tai Chrome. Huom: Internet explorer selain on jo vanhentunut, joten verkkokurssin suorittamista sillä ei suositella. Kurssin suoritettuasi saat Hätäensiapukurssi 8h pätevyyden ja todistuksen voimaan 3 vuodeksi.

Kurssin sisältö

– Toiminta auttamis- tai onnettomuustilanteessa
– Tajuttoman henkilön ensiapu
– Aikuisen peruselvytys ja defibrillaattorin käyttö