Inhimillinen tiedolla johtaminen (1/2 pv)
Henkilöstöhallinto , Johtaminen

Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Inhimillinen tiedolla johtaminen (1/2 pv)

05.06.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 17 huhtikuun, 2024 Sampo Korppoo

Tähän verkkovalmennukseen osallistumalla tulet oivaltamaan, mikä salaisuus on maailman parhaiden työpaikkojen taustalla. Saat käytännön oppeja, jotka helpottavat tiedolla johtamista.

Inhimillinen tiedolla johtaminen kytkee yhteen numerot henkilöstön tunnekokemuksen kanssa. Hiljainen tieto ei jää piileväksi voimavaraksi vaan voit tuoda sen näkyville ja hyötykäyttöön.

Osallistu valmennukseen ja päivitä osaamisesi tiedolla johtamisesta samalla, kun tutustut moderneihin tekoälymenetelmiin henkilöstön kuulemisessa.

Halutessasi pääset valmennuksen päätyttyä toteuttamaan omalle tiimillesi tekoälyhaastattelun, joka osoittaa syvät juurisyyt henkilökunnan näkemysten takana.
(Valmennuksen hintaan sisältyy maksuton 1kk jakso Zeffin alustaan, jolla tekoälyhaastattelu toteutetaan (arvo 390 euroa+alv). )

Janne Vainikainen
, Chief Operating Officer, ZEF Oy
Janne on ZEF Oy:n operatiivinen johtaja. Hänellä on yli 15 vuoden käytännön kokemus organisaatioiden tietopohjaisesta johtamisesta ja kehittämisestä. Taustaltaan hän on tietojohtamisen ekonomi ja Lean Six Sigma Black Belt.

Jaakko Alasaarela, Toimitusjohtaja, ZEF Oy
Jaakko on Great Place to Work -kilpailussa Suomen parhaaksi työpaikaksi palkitun ZEF Oy:n toimitusjohtaja. Jaakko on myös suositun Sinä pystyt! -kirjan kirjoittaja ja hänen henkilökohtainen missio on rohkaista ihmisiä saavuttamaan unelmansa.

09.00 Inhimillinen tiedolla johtaminen – salaisuus maailman parhaiden työpaikkojen taustalla

– yhteinen suunta ja yhteiset tavoitteet
– yhteiset arvot ja kulttuuri
– johtajan itsensä johtaminen

10.10 Tauko

10.20 Inhimillinen tiedolla johtaminen käytännönläheisesti

– henkilökunnan ymmärtäminen tekoälyhaastattelulla
– tunneprofilointi ja juurisyiden analyysi
– henkilöstökyselyiden tulevaisuus

11.20 Yhteenveto ja keskustelut

11.30 Valmennus päättyy

Etäkoulutus

5.6.2024, klo 9.00-12.00

Normaalihinta:

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.