ISEB ISTQB Foundation Certificate (3 pv)
Liiketoiminnan kehittäminen , Projektinhallinta , Tieto- ja viestintäteknologia

Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

ISEB ISTQB Foundation Certificate (3 pv)

1990 euroa /hlö + alv 24 %

21.-23.08.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 26 kesäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Koulutuksessa käydään läpi ohjelmistotestauksen perusterminologia sekä valmiudet käyttää eri testaustekniikoita käytännön testausprojekteissa. Koulutuksen käynyt osaa testausprosessin, standardit sekä käytössä olevien työkalujen perusasiat. Koulutuksen jälkeen hyväksytysti suoritettu ISTQB Foundation -sertifikaatti on osoitus henkilökohtaisesta testausosaamisesta.

ISEB ISTQB Foundation Certificate in Software Testing on kansainvälinen ohjelmistotestauksen perustutkinto. Se on kahden kansainvälisen testauksen sertifiointijärjestön, ISEB:n (International Software Examinations Board) ja ISTQB:n (International Software Testing Qualifications Board), kehittämä. Suomessa perustason sertifikaatin suorittamista valvoo ISTQB:n Suomen paikallisjärjestö FiSTB (Finnish Software Testing Board).

Tieturi on FiSTB:n akkreditoima ISTQB/ISEB-kouluttaja. FiSTB on osa TIVIAa (Tieto- ja viestintätekniikan ammattilaiset ry).

Tämä ISTQB testauskurssi sopii kaikille IT -alalla työskenteleville henkilöille, joiden työssä tarvitaan ohjelmistotestausta tai joiden työtehtäviin ohjelmistotestaus vaikuttaa. Koulutus sopii erityisesti mm. IT-projektipäälliköille, laatupäälliköille, testaajille ja ohjelmistokehittäjille.

Sertifikaatti
ISEB ISTQB Foundation Certificate -koulutuksen jälkeen osanottajat voivat halutessaan osallistua yhden tunnin kestävään englanninkieliseen sertifiointitenttiin. Saavutettu foundation -sertifikaatti mahdollistaa osanottajille etenemisen kolmiportaista sertifiointipolkua eteenpäin. Sertifiointitesti veloitetaan erikseen: 215 € + alv.

Jos olet kurssilla etäosallistujana, voit suorittaa testin TIVIAn testitilaisuuksissa. Saat tästä ilmoittautuessasi tarkemmat ohjeet.

Kurssin materiaalit
Koulutuksen materiaali ja testi on englanninkielinen ja koulutus suomeksi tai englanniksi päivämäärän vieressä olevan lipun mukaisesti. Kurssi pidetään Tieturin omalla materiaalilla, joka on FiSTB:n akkreditoima.

ISTQB Foundation kurssin ajankohdat
Koulutus toteutetaan kolmena peräkkäisenä päivänä.

1. ja 2. koulutuspäivä klo 9:00-16:30 ja 3. päivä klo 9:00-16:00. Aamukahvia tarjolla klo 8:30 alkaen.

1. päivä

Testauksen hallinta

• Organisaatio
  • Dokumentointi
  • Testauksen arviointi, valvonta ja kontrollointi
  • Riskit ja testaus
  • Havaintojen hallinta

Testauksen työkalutuki

• Tietokonetuetun testauksen työkalutyypit
  • Työkalujen valinta ja käyttöönotto organisaatiossa

Yhteenveto ISTQB Foundation Certificate -koulutuksesta
ISEB ISTQB Foundation Certificate in Software Testing -sertifiointitentti

ISTQB Foundation Certificate -testi
ISEB ISTQB Foundation Certificate -koulutuksen jälkeen voit halutessasi osallistua yhden tunnin kestävään sertifiointitenttiin, noin klo 15 alkaen viimeisenä koulutuspäivänä. Sertifiointitesti veloitetaan erikseen: 215 euroa + alv. Mainitse ilmoittautumislomakkeen lisätietokentässä, jos haluat osallistua testiin.

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

21.–23.08.2019

1 990 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.