Itsensä johtaminen ja uudistuminen (1 pv)
Esimiestyö , Henkilöstöhallinto , HR Human Resources , Itsensä kehittäminen , Johtaminen ja esimiestaidot , Johtaminen ja esimiestyö , Toiminnan kehittäminen , Työhyvinvointi , Työhyvinvointi, -ilmapiiri

Hälsa järjestää nyt koulutuksen:

Itsensä johtaminen ja uudistuminen (1 pv)

22.04.2020, Helsinki , Helsinki 7 helmikuun, 2020 Sampo Korppoo

Oletko sinä tulppa muutokselle vai sytytystulppa uudistukselle?

Itsensä johtaminen ja uudistuminen -valmennuspäivä on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat pysähtyä hetkeksi ja pohtia omaa jaksamista, tehokkuutta, hyvinvointia ja uudistumista.

Jos haluat oppia johtamaan muita, sinun tulee ensin oppia johtamaan itseäsi. Olemme jokainen oman yrityksemme Oy Minä Ab:n toimitusjohtajia. Tule pohtimaan miten saat oman yrityksesi kukoistamaan!

Valmennuksen tavoitteet:
1. Tavoitteena päästä ja pitää itsensä huippukunnossa
2. Konkretisoida itsensä johtamisen kokonaisuus
3. Hahmottaa itsensä johtamisen tärkeimmät osaamisalueet ja tehdä niistä itsearviot
4. Pohtia ja saada virikkeitä henkilökohtaiseen muutokseen ja uudistumiseen
5. Laatia henkilökohtainen kasvu- ja kehityssuunnitelma; mitkä ovat tavoitteeni elämän eri osa-alueilla (ammatillinen, fyysinen, psyykkinen, sosiaalinen, henkinen ja uudistumiskunto).
6. Optio: Analysoida omaa kuntoa ja palautumista Firstbeat Hyvinvointianalyysin avulla

Valmentajat

Susanna Rahkamo
Tekniikan tohtori, elintarviketieteiden maisteri.
– Olen toiminut koko aikuisikäni yrittäjänä ja urheilu-urani jälkeen konsulttina. Olen auttanut asiakkaita johtamisen haasteissa monikansallisista yhtiöistä voittoa tavoittelemattomiin organisaatioihin ja työskennellyt Euroopan lisäksi Pphjois-Amerikassa ja Aasiassa. Väitöskirjani mallinsi huippuasiantuntijuuteen kehittymistä ja luovuuden vaikutusta tähän prosessiin.
– Valmennan esimiehiä, organisaatioiden henkilöstöä ja yksilöitä luovuuden, innovatiivisuuden ja osaamisen kehittämisessä, strategisessa ajattelussa sekä itsensä johtamisessa. Autan organisaatioita ja yksilöitä kiihdyttämään uudistumista ja johtamaan innovaatioiden juurtumista. Avainteemoja valmennuksissani ovat motivaatio, innostuminen, rohkeus ja menestymisen edellytysten luominen.

Henri Karjula
Liikuntatieteiden maisteri
”Kukaan muu ei ole sinä, ja se on voimasi!”
– Minulle tärkeää on auttaa yksilöä, tiimiä ja koko työyhteisöä kasvamaan parhaaseen mahdolliseen potentiaaliin. Käytännönläheinen valmennusotteeni synnyttää valmennettavissa jatkuvia oivalluksia ja sen myötä he pystyvät viemään omat tavoitteensa päivittäiseen tekemiseen. Valmennukseni ovat innostavia, vuorovaikutteisia ja ratkaisukeskeisiä.
– Valmentajana minua motivoi se, että saan aidosti auttaa ihmisiä. Itsensä johtaminen ja kokonaisvaltainen hyvinvointi sekä tiimien ja työyhteisöjen vuorovaikutus ovat mielestäni menestyvän organisaation tukipilareita. Näihin minä haluan olla tarjoamassa menestyksen avaimia!

9.30 Kahvi ja ilmoittautuminen

9.45 Mitä on itsensä johtaminen?
– Itsetuntemus
– Hyvinvointia tukevat elämänatavat (stressinhallinta ja palautuminen)
– Ajanhallinta

12.00 Lounastauko

12.45 Minä 2.0 ja uudistuminen
– Arvot, asenne ja ajattelumallit toimintani taustalla
– Motivaatio ja muutoskyky

14.30 Henkilökohtainen kasvu- ja kehityssuunnitelma itsensä johtamiseen

15.00 Valmennus päättyy

Helsinki
(saat tarkemmat tiedot ilmoittautumisen jälkeen)

keskiviikko 22.4.2020

/hlö + alv 24 %. Hinta sisältää valmennuksen, valmennuksen materiaalit, kokonaiskuntoisuusarvion, aamupäiväkahvin sekä lounaan.

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistuja ei saavu koulutukseen, eikä osallistumista ole peruutettu, veloitamme koko koulutusmaksun. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 15.4.2020