Kuva osana brändin identiteettiä (1/2 pv)
Itsensä kehittäminen

Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Kuva osana brändin identiteettiä (1/2 pv)

12.11.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 7 elokuun, 2019 Sampo Korppoo

Tässä koulutuksessa pääset kuulemaan palkitun valo- ja videokuvaajan Ville Juurikkalan oppeja hänen 20 vuoden kokemuksien kautta. Uransa aikana Ville on päässyt kuvaamaan ympäri maailmaa ja asunut myös viisi vuotta Los Angelesissa. Ville on kuvannut kaikkea Slashin ja YK:n pääsihteerin väliltä, kuitenkin mielenkiintoisimmat projektit ovat löytyneet Suomen luonnosta.

Koulutuksessa käsitellään muun muassa:

– yhtenäisen kuvamaailman merkitystä brändille
– kuvallista tarinankerrontaa
– vinkkejä parempiin henkilökuviin
– miten rakentaa toimivaa yhteistyötä valokuvaajan kanssa
Tule inspiroitumaan kohti parempaa valokuvaamista ja oppimaan miten saat kuvillasi nostetta brändiisi sekä kohderyhmäsi huomion.

Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

tiistai 12.11.2019 klo 8.45 – 12