Microsoft Copilot -käyttöönotto ja hyödyntäminen (2 h)
Tekoäly , Tieto- ja viestintäteknologia

Microsoft Copilot -käyttöönotto ja hyödyntäminen (2 h)

07.03.2024, Webinaari , Webinaari 22 marraskuun, 2023 Sampo Korppoo

Mullistaako Microsoft Copilot juristin työn? Miten Copilot parantaa tuottavuutta eri M365-sovelluksissa, kuten Wordissä, Exceliss, Teamsissa tai Outlookissa? Miten Microsoft Copilotin käyttö eroaa ChatGPT:n käytöstä? Miten organisaatiossa tulisi valmistautua käyttöönottoon etukäteen?

Microsof Copilotin odotetaan olevan vallankumouksellinen työkalu asiantuntijatyön arjessa. Microsoft 365 Copilot julkistettiin 1.11.2023, ja vaikka aluksi tuote on saatavilla rajoitetusti vain suuryritysasiakkaille, on käyttöönottoon ja mahdollisuuksiin hyvä perehtyä jo ensivaiheessa.

Koulutus on toinen osa Juristin tekoälyloikka -koulutussarjaa, jonka teemme yhteistyössä LEGITin kanssa. Voit osallistua tähän yksittäiseen koulutukseen tai edullisesti koko Juristin tekoälyloikka -koulutussarjaan.

Koulutus vastaa mm. seuraaviin kysymyksiin:
– Miten Microsoft Copilotia valjastetaan juristin tehokkaaksi apuriksi?
– Miten Copilot parantaa tuottavuutta eri M365-sovelluksissa, kuten Wordissä, Excelissä, Teamsissa tai Outlookissa?
– Miten organisaatiossa tulisi valmistautua käyttöönottoon etukäteen?
– Miten aloittaa Microsoft Copilotin käyttö?
– Miten Microsoft Copilotin käyttö eroaa ChatGPT:n käytöstä?
– Miten Microsoft Copilot hyödyntää organisaation omia tietoja? Ja miten tämä tulee huomioida käytössä?
– Mitä tietosuojanäkökohtia Microsoft Copilotin käytössä tulee ottaa huomioon?

Kaikille juristeille ja juridista työtä tekeville, jotka haluavat ovat kiinnostuneita Microsoft Copilotin tuomista mahdollisuuksista.

Kalle Saarikannas
, Business Group Lead, Modern Workplace for Microsoft Finland
Kalle johtaa Microsoftin Modern Workplace liiketoimintaa Suomessa. Modern Workplace tuotealue sisältää muun muassa Microsoftin tunnetun Microsoft 365-tuoteperheen, Windows 365-virtualisointiratkaisut sekä tekoälyratkaisut kuten Microsoft 365 Copilotin sekä Bing Chat Enterprisen. Hän keskittyy auttamaan suomalaisia organisaatioita löytämään teknologian avulla kestävän, tehokkaan ja saavutettavan tavan tehdä töitä paikkariippumattomasti. Ennen Microsoftille siirtymistä Kalle työskenteli kansainvälisten teknologiastartupien parissa

13.00 Tervetuloa koulutukseen!

13.05 Koulutus alkaa

Ohjelma julkaistaan myöhemmin.

15.00 koulutus päättyy

Koulutus järjestetään etänä

Koulutuksen tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

7.3.2024, klo 13-15

2-5 osallistujaa: 240 euroa + alv 24 % / hlö
6-10 osallistujaa: 200 euroa + alv 24 % / hlö

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)