Microsoft Power BI -perusteet (1 pv)
Tieto- ja viestintäteknologia

Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Microsoft Power BI -perusteet (1 pv)

20.08.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 30 toukokuun, 2019 Sampo Korppoo

Koulutuksessa perehdymme Microsoft Power BI -raportoinnin mahdollisuuksiin. Microsoft Power BI on raportointi- ja analysointipalvelu, jonka avulla dataa voi yhdistellä helposti yrityksen omista järjestelmistä, tiedostoista, pilvipalveluista ja netistä. Myös avoimen datan, kuten väestötietojen yhdistäminen raportointiin on mahdollista. Päivän aikana harjoittelemme raporttien toteutusta Power BI Desktop -ohjelmistolla sekä tutustumme raporttien jakamiseen organisaation käyttöön Power BI -pilvipalvelun avulla.

Olemme suunnitelleet koulutuksen kaikille, jotka ovat kiinnostuneita Microsoftin Power BI -raportoinnin mahdollisuuksista.

Esitiedot
Kurssi edellyttää Windows-ympäristön ja selaimen käytön perustuntemusta. Excel-käyttökokemuksesta on hyötyä.

Koulutuspäivät alkavat klo 9.00. Aamukahvia on tarjolla klo 8.15 alkaen. Koulutuspäivät päättyvät noin klo 16.

Katsaus Microsoft Power BI -maailmaan

– Johdatus Microsoft Power BI:n mahdollisuuksiin
– Ilmaisen ja maksullisen Power BI:n eroavaisuudet
– Power BI Desktop -ohjelmisto

Tietojen hakeminen Power BI Desktopilla

– Kuinka haen tietoa raportteja varten eri tietolähteistä
– Tiedon jalostaminen ja yhdistäminen
– Oleellisimmat käyttötavat

Raportointi ja visualisointi Power BI Desktopilla

– Kuinka toteutan näyttäviä raportteja
– Suodatukset ja visualisointien mahdollisuudet
– Oleellisimmat käyttötavat

Raporttien julkaisu organisaation käyttöön

– Power BI ja Power BI Pro -pilvipalvelu
– Raporttien luonti selaimella
– Raporttien jakaminen käyttäjille
– Käytännön esimerkkejä

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

tiistai 20.08.2019

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.