Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Monipuolinen liikkuvan kuvan hyödyntäminen markkinoinnissa (1/2 pv)

Liikkuva kuva lisääntyy ja mainostajan on mietittävä entistä useampaa päätelaitetta.
Tule kuulemaan Total TV:n tulemisesta, kaikista työkaluista mitä on käsissäsi ja parhaita vinkkejä niiden hyödyntämiseen.

TV-alan ammattilaisista koostuva porukka antaa hyvän katsauksen
Total TV:n mahdollisuuksista Suomessa ja inspiroi tuloksellisten case-esimerkkien kautta.


Kouluttajat:
Anna Lujanen
, Screenforce Finland
Tuomo Sinkkonen, Dentsu Aegis Network Finland
Anssi Paloposki, Sanoma
Tuomo Kulomaa
Juha Västi
, MTV
Tommi Laiho, Folk Helsinki & Lidl



OHJELMA

8.45 Aamupala

9.00 Alkusanat ja trendit TV-mainonnassa
Anna Lujanen, Screenforce Finland

9.15 Total TV – mitä kaikkea TV-sisältöihin liitetyt mainosratkaisut mahdollistavat asiakkaalle vuonna 2019 Tuomo Sinkkonen, Dentsu Aegis Network Finland 9.45 Miten ilmiöt rakennetaan ja miten ilmiöt hyödynnetään kaupallisesti? Anssi Paloposki, Sanoma 10.05 Tauko

10.15 Dynaaminen TV-mainonta – Wake Dynamite Tuomo Kulomaa 10.40 Mistä tunnistaa Total TV -ilmiön? Case Love Island Suomi Juha Västi, MTV 11.00 Pitkäjänteinen brändin rakentaminen liikkuvan kuvan keinoin: Lidl ja päivittäistavarakaupan mainonnan muutos Tommi Laiho, Folk Helsinki & Lidl

—————————-

Koulutuspaikka:
Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

Ajankohta:
24.04.2019 klo 8.45-11.30

Hinta:
125 euroa
/hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.