Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:
Monipuolinen liikkuvan kuvan hyödyntäminen markkinoinnissa (1/2 pv)
125 euroa /hlö + alv 24 %
24.04.2019, Marketing Finland, Helsinki
125 euroa /hlö + alv 24 %
24.04.2019, Marketing Finland, Helsinki
Liikkuva kuva lisääntyy ja mainostajan on mietittävä entistä useampaa päätelaitetta.
Tule kuulemaan Total TV:n tulemisesta, kaikista työkaluista mitä on käsissäsi ja parhaita vinkkejä niiden hyödyntämiseen.
TV-alan ammattilaisista koostuva porukka antaa hyvän katsauksen
Total TV:n mahdollisuuksista Suomessa ja inspiroi tuloksellisten case-esimerkkien kautta.
Kouluttajat:
Anna Lujanen, Screenforce Finland
Tuomo Sinkkonen, Dentsu Aegis Network Finland
Anssi Paloposki, Sanoma
Tuomo Kulomaa
Juha Västi, MTV
Tommi Laiho, Folk Helsinki & Lidl
OHJELMA
8.45 Aamupala
9.00 Alkusanat ja trendit TV-mainonnassa
Anna Lujanen, Screenforce Finland
10.15 Dynaaminen TV-mainonta – Wake Dynamite
Tuomo Kulomaa 10.40 Mistä tunnistaa Total TV -ilmiön? Case Love Island Suomi Juha Västi, MTV 11.00 Pitkäjänteinen brändin rakentaminen liikkuvan kuvan keinoin: Lidl ja päivittäistavarakaupan mainonnan muutos Tommi Laiho, Folk Helsinki & LidlKoulutuspaikka:
Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki
Ajankohta:
24.04.2019 klo 8.45-11.30
Hinta:
125 euroa /hlö + alv 24 %.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Monipuolinen liikkuvan kuvan hyödyntäminen markkinoinnissa (1/2 pv)
125 euroa /hlö + alv 24 %
24.04.2019, Marketing Finland, Helsinki