Organisaation tietosuoja -webinaaripaketti (4 pv)
Tieto- ja viestintäteknologia

Organisaation tietosuoja -webinaaripaketti (4 pv)

14.09.-10.11.2021, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 1 heinäkuun, 2021 Sampo Korppoo

Webinaaripaketissa syvennytään tietosuojan ajankohtaisiin aiheisiin ja käydään käytännön tasolla läpi tyypillisiä tietosuojaan liittyviä haastavia kysymyksiä.
Jotta organisaatioissa voidaan todella noudattaa tietosuoja-asetuksen mukaisia velvollisuuksia, henkilöstön on tärkeä ymmärtää työnsä kannalta merkittävät tietosuojakysymykset ja oikeat tavat toimia. Neliosaisessa webinaaripaketissa syvennytään organisaatioiden päivittäisessä työssä ilmeneviin tietosuojakysymyksiin ja käytännön haasteisiin sekä niiden ratkaisemiseen:

– Henkilötietojen käsittelysopimusten ongelmakohtien selättäminen
– Tietosuojaselosteen laadinta askel askeleelta
– Kansainvälinen tietojen siirto ja EU:n komission uudet vakio-/mallisopimuslausekkeet
– Myynnin ja markkinoinnin käytännön tietosuoja

Webinaaripaketti tarjoaa monipuolisesti tietoa ja konkretiaa oman työn tueksi niin juristille, tietosuojavastaaville tai muille, jotka työssään ovat tekemisissä tietosuoja-asioiden parissa tai haluavat päivittää osaamistaan tietosuojasta. Saat työkaluja ja näkökulmia tyypillisiin organisaatioiden tietosuojan käytännön haasteisiin ja ajankohtaisiin tietosuojakysymyksiin liittyen.

Organisaation tietosuoja -webinaaripaketti on suunnattu erityisesti tietosuoja-asioiden parissa työskenteleville juristeille, yritysten tietosuojavastaaville, tietohallinnon ammattilaisille ja muille tietosuoja-asioiden parissa työskenteleville.

Webinaaripaketin osat soveltuvat myös esimerkiksi myynnin, markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, hallinnon ammattilaisille, riskienhallinnan ammattilaisille, palvelu-, hankinta- ja tietosuojasopimuksia tekeville sekä kansainväliseen henkilötietojen käsittelyyn osallistuville. Webinaariosat sopivat kaikkiin organisaatioihin toimialasta riippumatta.

Antti Iso-Markku, Legal Counsel, Fujitsu Finland Oy
Antti Iso-Markku toimii Fujitsu Finland Oy:ssä Legal Counselina. Antti on erikoistunut tietosuojan lisäksi immateriaalioikeuksiin, teknologiaan, yhtiöoikeuteen ja rahoituskysymyksiin.

Markus Myhrberg, Partner, Lexia Asianajotoimisto
Markus toimii Lexian IPR, Teknologia & Data -praktiikassa ja vastaa Lexian tietosuojapalveluista. Hänellä on laaja-alaista kokemusta tietosuojaan liittyvistä projekteista, konsultoinnista ja kansainvälisistä sopimusjärjestelyistä. Markus avustaa eri kokoluokan yrityksiä tietosuojan ja datan hallinnan osa-alueilla. Hän on aktiivinen toimija myös kansainvälisissä tietosuojaverkostoissa.

Jokainen webinaariosa toimii myös yksittäisenä, itsenäisenä osanaan. Jokaisen webinaariosan tarkemmat esittelyt löydät alta:

Webinaaripaketti koostuu seuraavista osista:

Henkilötietojen käsittelysopimusten (DPA-sopimusten) ongelmakohdat 14.9.
Näin laadit tietosuojaselosteen 12.10.
Kansainväliset siirrot ja vakiosopimuslausekkeet 27.10.
Myynnin ja markkinoinnin tietosuoja 10.11.

Voit osallistua edullisesti koko webinaaripakettiin tai valita sinua kiinnostavan yksittäisen webinaarin.

Koulutus järjestetään verkossa

14.09.-10.11.2021

2-5 osallistujaa: 550 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 440 euroa + alv 24% / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -15 % koodilla JULKINEN
Edilex-käyttäjän etuhinta -15 % koodilla EDILEX
Credita-käyttäjän etuhinta -15 % koodilla CREDITA
Lakimiesliiton jäsenetu -20 % koodilla LAKIMIESLIITTO

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)