Power BI -raportointityökalu tehokäyttöön (2 pv)
Liiketoiminnan kehittäminen

Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Power BI -raportointityökalu tehokäyttöön (2 pv)

21.-22.05.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 1 toukokuun, 2019 Sampo Korppoo

Power BI -raportointityökalu tehokäyttöön -kurssilla opit, miten Microsoft on panostanut tiedonhallinnan, raportoinnin ja visualisoinnin työkaluihin. Raportointityökalun avulla voit yhdistää eri tietolähteistä haettua dataa visuaalisiksi raporteiksi.

Koulutus sopii raportoinnin ja BI:n ammattilaiselle, joka haluat kehittää raportointiprosesseja uudelle tasolle modernien työvälineiden avulla. Koulutus sopii erityisesti niille, joiden työhön kuluu raportointiprosessien kehittäminen, automatisointi ja modernisointi ja jotka vastaavat siitä, että datasta saadaan enemmän irti liiketoiminnan hyödyksi.

Koulutuksessa pääset myös tekemään haastavampia toteutuksia hands-on.

Koulutus sopii organisaatioiden raportoinnin kehittäjille, raportoinnista vastaaville, talousjohdolle, controllereille ja muille, jotka ovat jo tutustuneet työkaluun ja haluavat siitä enemmän irti.

Koulutuspäivät:
Koulutuspäivät alkavat klo 9.00. Aamukahvia on tarjolla klo 8.30 alkaen. Koulutuspäivät päättyvät noin klo 16.

Koulutuksen sisältö

Johdatus Power BI:n maailmaan

• Yleiskuva Power BI -raportoinnista
  • Power BI, Service, mobiilisovellukset
  • Arkkitehtuuri ja lisensointi
  • Tietomalli

Datan haku ja muokkaus

• Datan haku eri tietolähteistä
  • Query Editorin käyttö
  • Datan yhdistäminen
  • Import vs Direct Query

Datan mallintaminen ja DAX

• DAX-kielen perusteet
  • Lasketut sarakkeet, mittarit ja taulut
  • Time intelligence
  • Quick measures

Raporttien teko ja visualisointi

• Visualisointien luonti ja muokkaaminen
  • Custom visuals
  • Row level security

Raporttien julkaisu ja jakaminen

• Julkaisu Serviceen
  • Mahdollisuudet raporttien jakamiseen
  • Datan päivityksen automatisointi
  • Gateway

Raporttien käyttö

• Service

Q & A

Quick insights

• Mobiilisovellukset
  • Embedded

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

21.–22.05.2019

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.

Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen