Radikaali fasilitointi (1 pv)
Innovaatiot ja tuotekehitys , Itsensä kehittäminen , Johtaminen ja esimiestaidot , Tiimityö , Toiminnan kehittäminen , Viestintä ja vuorovaikutus

järjestää nyt koulutuksen:

Radikaali fasilitointi (1 pv)

09.10.2019, Elevatorin koulutustilat, Helsinki Birger Kaipiaisen katu 4 C, Arabianranta, Helsinki 13 syyskuun, 2019 Sampo Korppoo

(4.8)
  • - ”Mieletön päivä! Kiitos Mirkolle osaavasta valmennuksesta ja isosta tukusta uusia työkaluja.”

• - ”Paikalla olleena voin lämpimästi - melkein avotulella - suositella Mirkon ja Elevatorin koulutuksia. Great stuff!”

Valmennuksen tavoitteet
    Tässä valmennuksessa käsitellään fasilitoinnin uusimpia ideoita ja työkaluja. Jos olet kyllästynyt vetämään kokouksia ja työpajoja samoilla vanhoilla kaavoilla ja työkaluilla, tämä valmennus on juuri sinua varten.

Opit vauhdikkaita ja radikaaleja työkaluja, joilla voit korvata perinteisiä tapoja tehdä asioita kokouksissa, työpajoissa ja muissa tilaisuuksissa:

Onnistuneen kohtaamisen kaava – Työkalu onnistuneiden tilaisuuksien rakentamiseen
    Pakotetut yhteydet – Luovuuden kulmakivi
    SCAMPER – Työkalu uusien näkökulmien ja ideoiden tuottamiseen
    Circle of Ideas – Huikean nopea työkalu vaihtoehtoisten ratkaisujen tuottamiseen
    Chaordism – Menetelmä, jolla korvaat perinteisen fläppitaululta toiselle saapastelun vauhdikkaalla ja toimivalla tavalla
    The Key To Closing – FBI:n panttivankineuvotteluissa käyttämä taktiikka minkä tahansa neuvottelun maaliin viemiseen

Valmennustapa
    Valmennuksen toimintatapa on työpaja-tyyppinen. Osallistujat pääsevät työstämään itse valitsemiaan aiheita ja haasteita sekä kokeilemaan valmennuksessa opeteltavia menetelmiä. Tarkoitus on oppia tekemällä ja muuttaa osallistujien osaaminen tekemiseksi.

Kouluttaja
    Valmentaja, toimitusjohtaja Mirko Häyrinen on valmentanut kymmeniä tuhansia ihmisiä ja vetänyt pitkälti yli 2000 tilaisuutta – yksittäisistä kokouksista ja valmennuksista aina kokonaisten konsernien strategioiden jalkautusprosesseihin ja henkilöstökyselyn purkuihin asti.

Mirko on karismaattinen valmentaja, joka sytyttää osallistujissa halun kehittyä ja kukoistaa. Mirko saa osallistujajoukon innostumaan, motivoitumaan ja sitoutumaan. Mirkon erikoisalaa ovat tehokkaan ajankäytön hallinnan valmennukset, fasilitointivalmennukset ja erilaisten tilaisuuksien fasilitointi.

Mirko johtaa Suomen Fasilitoinnin Mestarit -yhteisöä, johon kuuluu yli 1000 jäsentä. Mirko on IAF:n (International Association of Facilitators) jäsen ja koulutukseltaan psykologian maisteri. Ennen uraansa valmentajana Mirko on toiminut muun muassa kansainvälisen yrityksen toimitusjohtajana.
    Käy tutustumassa Mirkoon katsomalla muutaman minuutin esittelyvideo täältä

Otteita Mirko Häyrisen valmennusten palautteista:

”Probably the best training ever during my 30 year work career.”
    – Per Karlsson, Financial Analyst, Nordea Bank Ab

”Paikalla olleena voin lämpimästi – melkein avotulella – suositella Mirkon ja Elevatorin koulutuksia. Great stuff!”
    – Juha Voipio, Commercial Contract Manager, Hewlett Packard

– Ilari Viippola, Content Strategist, Dagmar

”Kiitos upeasta päivästä niin Mirkolle kuin tälle huikealle porukalle! Selkeytti ajatuksia ja toi uutta näkökulmaan omaan työhön. Mirkon 100% läsnäolo ja vankka kokemus antoivat innostusta, jonka siivittämänä saatuja työvälineitä vien arkeeni!”
    – Heli Pironetti, Aikuisopettaja, Ylä-Savon Ammattiopisto

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00 Valmennuksen aloitus, ohjelma ja tavoitteet
    – Osallistujat valitsevat valmennuksen painopistealueet
    – Mix’n’match – Menetelmä eri näkökulmien yhdistämiseen ja yhteisen dialogin luomiseen

10.00 Miten saan osallistujat motivoitumaan uudenlaisista työskentelytavoista
    – Miksi tavoitteiden asettaminen on tärkeää
    – Mikä on läpinäkyvyyden merkitys

10.30 Ymmärryksen luominen
    – Miten saan luotua aidosti uusia näkökulmia tuttuihin asioihin
    – Pakotetut yhteydet – Luovuuden kulmakivi

11.40 Lounas

12.30 Vaihtoehtojen tarkastelu
    SCAMPER – Työkalu uusien näkökulmien ja ideoiden tuottamiseen

13.30 Ydinkysymysten pohdintaa
    – Osallistujat ja valmentaja hakevat vastauksia yhdessä valitsemiinsa ydinkysymyksiin

15.00 Sopiminen

15.45 Valmennuksen tärkeimpien oppien ja oivallusten kiteyttäminen

16.15 Valmennuksen loppuarviointi

16.30 Valmennus päättyy

——————
    Elevatorin koulutustilat, Birger Kaipiaisen katu 4 C, Arabianranta, 00560 Helsinki.

keskiviikko 9.10.2019

/hlö + alv 24 %. Sisältää kurssimateriaalit sekä lounaan, aamukahvit ja iltapäiväkahvit valmennuspäivänä.
    Hintaan sisältyy myös Mirko Häyrisen teos Mestarifasilitaattorin työkalut (80 s.).

Ryhmäetuhinta:
    Samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 957 euroa /hlö + alv 24 %,
    kolme tai useampia osallistujia: 897 euroa /hlö + alv 24 %.

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta, veloitamme koko koulutusmaksun. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.