Rakennusjuridiikan tuore oikeuskäytäntö (2 h)
Johtaminen ja esimiestaidot , Johtaminen ja esimiestyö , Lakitieto , Rakentaminen

Rakennusjuridiikan tuore oikeuskäytäntö (2 h)

29.11.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 18 marraskuun, 2022 Sampo Korppoo

Millaisia teemoja KKO:n tuoreesta rakentamiseen liittyvästä oikeuskäytännöstä nousee esiin? Rakentamis- ja kiinteistöjuridiikkaan erikoistunut asianajaja Annika Luhtanen pureutuu webinaarissa ajankohtaiseen oikeuskäytäntöön ja käy läpi ratkaisujen vaikutuksia.

Koulutuksessa käsiteltävät tapaukset täsmentyvät verkkosivuillemme alkusyksystä 2022.

Koulutus kuuluu Rakennusjuridiikan webinaarisarjaan. Voit osallistua tähän yksittäiseen webinaarikoulutukseen tai edullisesti koko sarjaan.

– asianajajille ja muille juristeille
– rakennuttajille
– urakoitsijoille
– rakennusyritysten työnjohdolle ja johtohenkilöille
– rakennusalan konsulteille

Annika Luhtanen
, Senior Associate, Lexia Asianajotoimisto Oy

Annika Luhtanen on hoitanut uransa aikana asunto-, rakentamis- ja kiinteistöjuridiikkaan liittyviä toimeksiantoja useiden asianajotoimistojen palveluksessa. Luhtasella on myös laaja-alainen sopimus- ja riitatoimeksiantojen kokemus ja hän on toiminut niin rakennuttajien, urakoitsijoiden, perustajaosakkaiden kuin tilaajienkin edustajana lukuisten rakennusprojektien eri vaiheissa. Annika vastaa Lexia Asianajotoimistossa asumisen ja kiinteistönhallinnan praktiikasta.

13.00 Tervetuloa Editan koulutukseen!

13.05 Rakennusjuridiikan tuore oikeuskäytäntö

Osallistujien kysymykset

15.00 Webinaari päättyy

Koulutus järjestetään etänä

29.11.2022 klo 13:00-15:00

2-5 osallistujaa: 210 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 190 euroa + alv 24% / hlö

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)