Rakennusjuridiikan webinaarisarja (3 pv)
Rakentaminen

Edilex Pro järjestää nyt koulutuksen:

Rakennusjuridiikan webinaarisarja (3 pv)

01.10.2019-29.01.2020, Webinaari , Webinaari 16 syyskuun, 2019 Sampo Korppoo

Mitä kaikkea tiedonantovelvollisuuteen kuuluu? Onko vastuuta annetuista tiedoista mahdollista rajoittaa? Millaisista asioista urakoitsijan on huomautettava rakennuttajaa urakan aikana?
Mitä pitää huomioida rakennusurakkasopimusta laadittaessa? Miten välttää tulkinnalliset sudenkuopat ja ehkäistä mahdolliset riitatilanteet? Miten toimia, jos tulkinnallisia riitoja sopimuksesta silti pääsee syntymään?

Minkälaisia tulkintasääntöjä YSE 1998 -ehtoihin liittyy? Miten nämä suhtautuvat urakkasopimuksen tulkintasääntöihin? Miten suhtautua YSE 1998 -ehtojen epäselviin ja monimutkaisiin ehtoihin? Miten ehkäistä tällaisista ehdoista mahdollisesti syntyvät riidat?

Rakennusjuridiikan webinaarisarja antaa työkalut sopimustulkintariitojen välttämiseksi sekä auttaa sinua hahmottamaan rakennusurakan osapuolten vastuita ja oikeuksia tiedonantovelvollisuuden ja selonottovelvollisuuden osalta.

Koulutussarja soveltuu asianajajille ja muille lakimiehille, rakennuttajille, urakoitsijoille, rakennusyritysten työnjohdolle ja johtohenkilöille, rakennusalan konsulteille ja muille alan parissa työskenteleville tai alasta kiinnostuneille. Koulutus on laadittu kaupallisten toimijoiden ja julkishallinnon organisaatioiden tarpeisiin.

Ville Laine
, asianajaja, osakas, OTL, Properta Asianajotoimisto Oy
Juha Ryynänen, AA, VT, OTT, KTL, Asianajotoimisto Juha Ryynänen Oy
Vesa Annola, OTT, KTT, BT, Vaasan yliopisto
Karri Kivioja, vastaava lakimies, Talonrakennusteollisuus ry

Sarja sisältää seuraavat osat:

Rakennusurakkasopimuksen erityisten ehtojen tulkinta.

YSE 1998 -ehtojen tulkinta.

Tilaajan tiedonantovelvollisuus ja urakoitsijan selonottovelvollisuus.

Halutessasi voit osallistua vain yksittäiseen webinaariin.

Koulutus toteutetaan webinaarina

01.10.2019-29.01.2020

Lisäosallistujat koko sarjaan samasta organisaatiosta 250 euroa + alv 24 % / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -20 %
Edilex-käyttäjän etuhinta -20 %
Credita-käyttäjän etuhinta -20 %
Lakimiesliiton jäsenetu -20 %

(Alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 17.09.2019