Sähkötyön hätäensiapukurssi -verkkokurssi (4 h)
Ensiavun verkkokurssit , Suomen Ensiapukoulutus , Työhyvinvointi, -ilmapiiri , Työturvallisuus

Suomen Ensiapukoulutus järjestää nyt koulutuksen:

Sähkötyön hätäensiapukurssi -verkkokurssi (4 h)

Milloin vain, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 22 syyskuun, 2023 Sampo Korppoo

Suorita sähkötyön hätäensiapukurssi 4h verkkokurssina. Kurssi täyttää SFS6002 standardin ja TUKES:in asettamat sisältövaatimukset sähkötyötä tekevien henkilöiden hätäensiapukurssille. Kurssilla on paljon tehtäviä, animaatioita, videoita ja myös käytännön harjoitteita, jolloin opit ensiaputaitoja helposti ja joustavasti silloin kun se sinulle parhaiten sopii. Voit suorittaa kurssin omaan tahtiisi tietokoneella tai älylaitteella. Kurssi suoritetaan kokonaisuudessaan verkossa. Kun tilaat kurssin, saat osallistumislinkin ja tunnukset sähköpostiisi saman tien.

Sinulla tulee olla tietokoneessasi viimeisin versio jostakin seuraavista internet selaimista: Microsoft Edge, Firefox, Safari tai Chrome. Huom: Internet explorer selain on jo vanhentunut, joten verkkokurssin suorittamista sillä ei suositella. Kurssin suoritettuasi saat SFS6002 Sähkötyön hätäensiapukurssin 4h pätevyyden ja todistuksen voimaan 3 vuodeksi.

Koulutuksen käyttöaika on 12 kk ostopäivästä.

Koulutuksen sisältö:

Sähkön vaarat

– Sähkötapaturmat ja sähkön aiheuttaman vammat
– Toiminta pienjännite- ja suurjännitetapaturmassa
– Tajuttoman henkilön ensiapu
– Elottoman henkilön peruselvytys ja defibrillaattorin käyttö
– Vierasesine hengitysteissä
– Sairauskohtaukset:
• aivoverenkierron häiriöt
• diabeetikon ensiaputilanteet
• rintakipukohtaus
• kouristelukohtaus
• astmakohtaus
• anafylaktinen sokki

– Viiltohaavat, ruhjehaavat ja muut haavatyypit ja niiden ensiapu
– Suuret verenvuodot sekä verenkierron häiriötila (sokki)
– Sähkötapaturmien palovammat ja niiden ensiapu
– Putoamisesta aiheutuvat pään vammat, isku päähän

Verkkokurssi

Milloin vain. Suoritusaikaa on yksi vuosi koulutuksen tilauspäivästä lukien.

/hlö + alv 24 %. Lisäksi voit halutessasi tilata muovisen ensiapukortin hintaan 10 euroa + alv.