Stop and Lead – Itsensä johtamisen starttipäivät
Haastavat tilanteet työyhteisössä , Itsensä kehittäminen , Viestintä ja vuorovaikutus

Kehityspiikki Koulutus Oy järjestää nyt koulutuksen:

Stop and Lead – Itsensä johtamisen starttipäivät

20.-21.05.2024, Tuomiston Kartano Riippiläntie 32,, Sastamala 3 huhtikuun, 2024 Sampo Korppoo

Stop and Lead – Pysähdy, opi ja johda!

Haluatko löytää avaimet menestyksekkääseen itsensä johtamiseen ja tasapainoiseen työelämään?
Tule mukaan unohtumattomille Stop and Lead -starttipäiville!

Millainen odotuksesi olisikaan täydelliselle työelämälle? Kaunis kartanomiljöö odottaa sinua, tarjoten paikan pysähtyä, oppia ja saada tehokkaita työkaluja itsensä johtamiseen. Hanki valmiudet kukoistaa haastavissa työympäristöissä ja luoda harmoniaa arkeesi.

• Starttipäivillä opit pysähtymään ja luomaan tilannekuvia alati kiihtyvässä työelämässä.
  • Saat konkreettisia ja käytännönläheisiä työkaluja haastaviin vuorovaikututustilanteisiin.
  • Tutkit ja kehität omia vahvuuksia ja kehityskohteita yhdessä muiden osallistujien sekä kokeneiden valmentajien kanssa.

Jos tavoitteenasi on henkilökohtainen ja ammatillinen kehitys, Stop and Lead on sinulle täydellinen valinta!
Liity mukaan ja avaa ovi uusiin mahdollisuuksiin itsesi ja työelämäsi vahvistamiseksi.

Hyödyt osallistujalle

• Pysähtymisen ja selkeyden taito
  • Resilienssin voima muutoksessa ja stressaavissa tilanteissa
  • Konkreettiset keinot vuorovaikutustilanteiden hallintaan
  • Tasapaino työ- ja yksityiselämän välillä
  • Yksilöllinen ja yhteisöllinen kasvu Stop and Lead -toimintamallin avulla

Starttipäivien aikana pääset tutustumaan käytännönläheiseen Stop and Lead ajattelu- ja toimintamalliin, joka tarjoaa tehokkaita työkaluja itsensä johtamiseen työelämän haasteissa.

Kenelle
Starttipäivät on suunniteltu kaikille, jotka kaipaavat työelämäänsä jotain uutta ja haluavat pysähtyä itsensä johtamistaitojen äärelle.

Valmentajat

Petri Mattila, toimitusjohtaja, Uniquemind Oy
Petri Mattila on tamperelainen työnohjaaja, työyhteisösovittelija ja valmentaja, jonka intohimona tasapainoinen työelämä. Ennen omaa koulutus- ja valmennusuraa Petri toimi laajasti sosiaali- ja kasvatussektorilla monenlaisissa työtehtävissä. Oma kokemus erilaisten työympäristöjen haasteista on muovannut ainutlaatuisen työotteen, jossa haastavatkin vuorovaikutustilanteet voidaan kohdata uteliaasti niistä samalla oppien.

Timo Hupponen, kouluttaja/valmentaja, Kehityspiikki koulutus Oy
Timo Hupponen on koulutus- ja valmennuspalveluita tarjoava yrittäjä Järvenpäästä. Timo pyrkii yhdessä asiakkaiden kanssa luomaan oivalluksia ja ratkaisuja haastaviin vuorovaikutus- ja työyhteisötilanteisiin. Timon valmennusidelogiaa yhdistää elämänviisaudet koulutusten ja valmennusten työkaluihin sekä toimintamalleihin. Psykologinen turvallisuus on avainasemassa työskentelyssä, oppimisessa ja luovuudessa.

Asiakkaiden kertomaa:
”Yhteistyö on ammattimaista, helppoa ja luontevaa. On mahtavaa kuinka kiinnostuneita meidän toiminnasta ollaan muutenkin kuin yhteisten projekteiden kautta.”

1. päivä
16.00–17.00 Majoittuminen, ruokailu tutustuminen kartanoon
17.00–20.00 Iltatyöskentely

Stop and Lead -malli osaksi ajattelua
– ennakkotehtävän purku
– oman tilannekuvan tutkiminen

20.00 -> Iltapala, mahdollisuus saunaan ja rentoutumiseen

2. päivä
8.00-9.00 Aamupala
9.00-12.00 Aamupäivän työskentely

Itsensä johtamisen peruspilarit
– sinun näköinen työelämä
– voimavarat ja rajaaminen

12.00-13.00 Lounas
13.00-15.30 Iltapäivän työskentely

Minä ja vuorovaikutus
– haastavat tilanteet
– tunteet ja niiden vaikutus arjessa

15.30-16.00 Lähtökahvit ja kartanon hyvästely

20.5.2024 kello 16.00 – 21.5.2024 kello 16.00,

Tuomiston kartano, Sastamala

640 euroa /hlö + alv 24 % (sisältää koulutuksen ja täyden ylläpidon majoituksella)

Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.