Tärpit tarjouskilpailuun! Parhaat vinkit julkisiin hankintoihin (2 h)
Itsensä kehittäminen , Toiminnan kehittäminen , Webinaarit

Tärpit tarjouskilpailuun! Parhaat vinkit julkisiin hankintoihin (2 h)

26.02.2020, Webinaari , Webinaari 23 tammikuun, 2020 Sampo Korppoo

Julkisiin hankintoihin käytetään Suomessa kymmeniä miljardeja euroja vuosittain. Miten tarjous kannattaa laatia? Saako annettuja tietoja täsmentää? Mikä on julkista?

Osallistumalla julkisiin hankintoihin yritys voi luoda uusia liiketoimintamahdollisuuksia ja asiakkuuksia eli parantaa yrityksen taloudellista kilpailukykyä. Hankintoihin osallistuminen kannattaa! Varsinkin pk-yrityksillä kynnys hankintoihin osallistumiseen voi kuitenkin olla suuri. Tarjousprosessi saattaa tuntua työläältä ja haastavalta. Tarjoamisen ei kuitenkaan tarvitse olla hankalaa, muutamalla vinkillä voit parantaa mahdollisuuksiasi huomattavasti.

Tässä napakassa koulutuksessa keskitytään olennaiseen – parhaat vinkkinsä julkisten hankintojen tarjoajille jakaa hankinta-alan ammattilainen ja Hankintakumppanit Oy:n perustaja, juristi Sanna Kronström. Hankintaturisti-blogistakin tunnettu Kronström on innostunut ja mukaansatempaava kouluttaja, hän puhuu hankinnoista selkeällä kielellä ja käytännönläheisesti. Koulutuksessa käydään läpi tärkeimmät vinkit tarjouskilpailuissa menestymiseen sekä keskeiset tarjoajia askarruttavat kysymykset tarjousten täsmentämisestä liikesalaisuuksien suojaan.

Koulutus on tarkoitettu kaikille julkisiin hankintoihin osallistuville tarjoajille ja julkisista hankinnoista kiinnostuneille asiantuntijoille.

Koulutuksessa saat vastauksen mm. näihin kysymyksiin:
– Miten teen tarjouspyynnön mukaisen tarjouksen?
– Saako annettuja tietoja muuttaa?
– Mikä osa tarjouksessa on julkista?

Sanna Kronström
, Hankintakumppanit Oy

08:45 Webinaariympäristö aukeaa

09:00 Tervetuloa webinaariin!

09:05 Tärpit tarjouskilpailuun!

– Älä mokaa näissä – tärkeimmät vinkit tarjouskilpailussa menestymiseen
– Tarjouksen täsmentäminen – missä menee raja?
– Mikä hankinnoissa on julkista – näkeekö kilpailija tarjoukseni?
– Käytännön vinkit hankintaan osallistumiseen

11:00 Webinaari päättyy

Helsinki. Tarkempi seminaaripaikka ilmoitetaan myöhemmin.

maanantai 11.05.2020, klo 9:00-16:00

2-5 osallistujaa: 190 euroa + alv 24 % / hlö
6-10 osallistujaa: 150 euroa + alv 24 % / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -20% (koodilla julkinen20)
Edilex-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla edilex20)
Credita-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla credita20)
Lakimiesliiton jäsenetu -20% (koodilla lakimiesliitto20)

(Alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 12.02.2020