Tekoälytyökalujen soveltaminen ja solmukohdat (3 h)
Tekoäly

Tekoälytyökalujen soveltaminen ja solmukohdat (3 h)

08.05.2024, Helsinki + webinaari , Helsinki 22 marraskuun, 2023 Sampo Korppoo

Tiedätkö mihin kaikkeen ChatGPT ja Microsoft Copilot todella taipuvat? Miten niitä käytetään apuna sopimusten laadinnassa? Miten tekoälyllä taklataan suuria tietomassoja Miten voit hämmästyttää työkaverisi taidoillasi heti huomenna?

Tekoälytyökalujen soveltaminen ja solmukohdat -työpajassa kokeilemme ja kehitämme osaamistamme tekoälytyökalujen parissa. Treenaamme yhdessä eri tekoälytyökalujen (mm. ChatGPT, Microsoft Copilot) käyttöä juristeille hyödyllisten tehtävien avulla. Käymme myös keskustelua ja annamme vinkkejä tekoälytyökalujen käytön yleisiin ja esiin nouseviin solmukohtiin.

Työpaja on Juristin tekoälyloikka -koulutussarjan viimeinen osa. Päivitämme työpajan sisältöä osallistujien toiveiden mukaan sarjan edetessä. Työpaja tullaan järjestämään hybridimallilla, eli sinulla on mahdollisuus osallistua siihen paikan päällä Helsingissä tai etänä.

Kaikille juristeille ja juridista työtä tekeville, jotka haluavat todella tehostaa työtään tekoälyn avulla.

Aku Nikkola
, LEGIT, Dot. Legal, ja Legal Design School
Aku tunnetaan Dot. Legalin osakkaana sekä Legal Design Schoolin ja tekoälykonsultointiin keskittyvän LEGITin perustajana. Hänellä on laaja koulutustausta ja hän on toiminut luennoitsijana myös Helsingin yliopiston oikeustieteellisessä tiedekunnassa. Aku on auttanut tuhansia juristeja ottamaan tekoälyn osaksi päivittäistä työtään.

Koulutussarjan osallistujana juuri sinulla on mahdollisuus vaikuttaa siihen, mitä asioita sarjan päättävässä työpajassa tullaan käsittelemään.
Työpajan lopullinen sisältö tullaan lyömään lukkoon huhtikuussa 2023.

9.00 Tervetuloa työpajaan!

10.30 Tauko

10.45 Työpaja

12.00 Työpaja päättyy!

12.00 Lounas lähiosallistujille

Helsinki, tarkempi paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Koulutus järjestetään myös etänä

Koulutuksen tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

11.4.2024, klo 13-15

Kun ilmoitat useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 370 euroa + alv 24 % / hlö
6-10 osallistujaa: 320 euroa + alv 24 % / hlö

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)