Vaihtelevat työajat ja työntekomuodot -webinaarisarja (4 pv)
Webinaarit

Edilex Pro järjestää nyt koulutuksen:

Vaihtelevat työajat ja työntekomuodot -webinaarisarja (4 pv)

10.10.2019-14.01.2020, Webinaari , Webinaari 27 elokuun, 2019 Sampo Korppoo

Mitä uutta alustatalouden mahdollisuudet ja keikkatyöt tuovat työn teetättämisen muotoihin? Miten valita alustataloudessa sopivin työntekomuoto?

Miten uusi työaikalaki vaikuttaa etätyön tekemiseen? Kuka vastaa tapaturmista etätyötä tehtäessä? Miten johtaa etätyötä? Miten huolehtia, etteivät työntekijät näänny työn määrästä?

Tiedätkö, milloin vaihtelevasta työajasta saa sopia? Entä millainen on työantajan sairausajan palkanmaksuvelvollisuus vaihtelevaa työaikaa käytettäessä tai miten tulee toimia irtisanottaessa vaihtelevan työajan sopimus?

Mitä työnantajan työnjohto-oikeus kattaa? Keneen se ulottuu? Miten työnjohto- ja valvontaoikeus sekä vastuu työturvallisuudesta jakautuvat, kun kyseessä ei ole työsuhde?

Tässä webinaarisarjassa käydään läpi alusta- ja keikkataloutta, nollatuntisopimuksia, työskentelyä alihankkijana, konsulttina tai etänä, sekä näiden työntekomuotojen johtamista. Koulutuksen jälkeen osaat valita yrityksellesi sopivimman työntekomuodon tilanteen mukaan!

Koulutus on tarkoitettu kaikille henkilöstöhallinnon asiantuntijoille ja esimiehille. Erityisesti koulutus on suunnattu seuraaville: henkilöstöpäällikkö, henkilöstöjohtaja, esimies, HR-asiantuntija, henkilöstölakimies, työnantaja- ja työntekijäjärjestön asiantuntija ja lakimies sekä työoikeuslakimies

Sarja sisältää seuraavat osat:

Uuden ajan työnteon ja liiketoiminnan muodot – Alustatalous ja keikkatalous

Etätyön ongelmakohdat

Vaihtelevan työajan sopimukset (nollatuntisopimukset)

Johtaminen muiden kuin työntekijöiden osalta

Halutessasi voit osallistua myös yksittäiseen webinaariin.

Koulutus toteutetaan webinaarina

10.10.2019-14.01.2020

/hlö + alv 24 %. Lisäosallistujat koko sarjaan samasta organisaatiosta 300 euroa /hlö + alv 24 %.

Julkisen sektorin etuhinta -20 %
Edilex-käyttäjän etuhinta -20 %
Credita-käyttäjän etuhinta -20 %
Lakimiesliiton jäsenetu -20 %

(Alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)