Vastuullisuusviestintä ja -markkinointi (2 pv)
Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi ja viestintä

Aalto PRO järjestää nyt koulutuksen:

Vastuullisuusviestintä ja -markkinointi (2 pv)

08.-09.10.2020, Helsinki Täsmentyy myöhemmin, Helsinki 22 syyskuun, 2020 Sampo Korppoo

Koulutus tarjoaa monenlaisia näkökulmia viestintään osana vastuullista liiketoimintaa. Se haastaa osallistujat analysoimaan vastuullisuusviestinnän uskottavuuden lähtökohtia ja arvioimaan sekä omaa organisaatiota että sen toimintaa kestävän yhteiskunnan rakentajana.

Koulutus sopii organisaatioiden kehittämis-, asiantuntija- ja johtotehtävissä toimiville, joilla on vastuullaan ympäristö- ja laatuasioita. Se sopii myös henkilöstö- ja viestintäyksiköissä työskenteleville, jotka kehittävät liiketoiminnan vastuullisuutta ja edistävät sidosryhmäyhteistyötä.’

Koulutus on osa Kilpailuetua vastuullisuudesta -kokonaisuutta
Ohjelma kehittää osallistujan laaja-alaista ymmärrystä liiketoiminnasta ja siihen liittyvistä vastuullisuusnäkökohdista. Se perehdyttää osallistujat vastuullisen liiketoiminnan olennaisiin käsitteisiin, malleihin ja toimintatapoihin.

Kouluttajat:
Maria Joutsenvirta
, Tutkija, johtamisen laitos, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
KTT Maria Joutsenvirta on vastuullisesta liiketoiminnasta väitellyt Aalto-yliopiston tutkija, joka on tutkinut yritysvastuun arvoristiriitoja, sidosryhmäsuhteita ja mediakeskustelua sekä suomalaisessa että monikansallisessa ympäristössä.

Sari Kuvaja, Vastuullisuuspalveluiden johtaja, T-Media Oy
MMM (metsänhoitaja) Sari Kuvaja on yritysvastuun ja vastuuviestinnän moniosaaja, joka konsultoi yrityksiä vastuullisen liiketoiminnan kehittämisessä ja toteutuksessa sekä vastuuviestinnässä.

Koulutusjaksot

8.10.2020
Vastuullisuus, viestintä ja sidosryhmät
– Vastuuviestinnän lähtökohdat, tehtävät ja haasteet
– Vastuuviestinnän sidosryhmät, dialogisuus ja sidosryhmäohjelma

9.10.2020
Vastuullisuus, markkinointi ja vaikuttaminen
– Uskottavan vastuuviestinnän edellytykset
– Miten yritysten laajeneva rooli kestävän hyvinvoinnin rakentamisessa vaikuttaa markkinointiin ja viestintään? Implementointi

Helsinki
Etäosallistumismahdollisuus

08.–09.10.2020

1 640 euroa

Mikäli Asiakas peruuttaa osallistumisensa valmennusohjelmaan 15-21 vrk ennen valmennusohjelman alkua, veloitetaan Asiakkaalta 20 % Palvelun hinnasta. Peruutuksen tapahtuessa 8-14 vrk ennen valmennusohjelman alkua, veloitetaan Asiakkaalta 50 % Palvelun hinnasta. Jos peruutus tapahtuu tämän jälkeen tai peruutusilmoitus jää kokonaan tekemättä, veloitetaan Asiakkaalta koko osallistumismaksu.

Ilmoittaudu koulutukseen 24.09.2020 mennessä.