Whistleblowing -webinaarisarja (3 pv)
Henkilöstöhallinto , Lakitieto

Edita järjestää nyt koulutuksen:

Whistleblowing -webinaarisarja (3 pv)

02.02.-07.03.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 17 marraskuun, 2022 Sampo Korppoo

Mitkä ovat onnistuneen whistleblowing-kanavan elementit? Miten tulisi toimia, jos pilliin puhalletaan? Miten whistleblowing-kanavaan tulleiden ilmoitusten käsittely ja esiselvitys tulisi toteuttaa? Mikä on organisaation johdon vastuu organisaatiossa tapahtuvista laiminlyönneistä?

Whistleblowing-webinaarisarjassa käsittelemme käytännönläheisellä otteella ilmoituskanavan käyttöönottoa, whistleblowing-tutkinnan oikeanlaista toteuttamista ja väärinkäytöksiin liittyviä seuraamuksia työntekijälle sekä johdon vastuuta organisaatiossa tapahtuneista väärinkäytöksistä.

Koulutuksessa käydään myös läpi konkreettisia ilmoituskanaviin liittyviä työ- ja rikosoikeudellisia ongelmakohtia sekä tietosuojalainsäädännön vaatimuksia. Koulutussarjan osallistujat saavat kattavan tietopaketin ilmoituskanavan osapuolten oikeuksista ja velvollisuuksista sekä työkaluja juridisten haasteiden selättämiseen.

Yksityisen ja julkisen sektorin asiantuntijoille, kuten asianajajille ja muille juristeille, compliance-ammattilaisille, organisaatioiden johdolle sekä henkilöstöhallinnossa ja sisäisessä tarkastuksessa työskenteleville.

Kouluttajat
Mika Kärkkäinen, asianajaja, Dittmar & Indrenius Asianajotoimisto Oy
Suvi Knaapila, asianajaja, osakas, Dittmar & Indrenius Asianajotoimisto Oy
Hanna-Mari Manninen, asianajaja, osakas, Dittmar & Indrenius Asianajotoimisto Oy
Viivi Lajunen, perustajaosakas, Tvenda Oy
Tytti Saarinen, perustajaosakas, Tvenda Oy
Salha Hanna, legal business partner, Wiidare Oy

Webinaarisarja koostuu seuraavista osista:

2.2. klo 13-15: Whistleblowing: Onnistunut ilmoituskanava.
16.2. klo 13-15 Whistleblowing tutkinnan toteuttaminen käytännössä.
7.3. klo 13-15 Whistleblowing: väärinkäytösten työ- ja rikosoikeudelliset seuraamukset sekä johdon vastuu.

Voit ilmoittautua edullisesti koko webinaarisarjaan tai valita sinua kiinnostavan yksittäisen webinaarin.

Koulutus järjestetään etänä

2.2.-7.3.2023, klo 13:00-15:00

/hlö + alv 24 %. Koulutuksen hintaan sisältyy tallenne, joka on osallistujien katsottavissa kuusi kuukautta koulutuksen jälkeen.

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 576 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 480 euroa + alv 24% / hlö

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)