Ympäristöoikeuden tuore oikeuskäytäntö (2 h)
Lakitieto , Ympäristö

Edita järjestää nyt koulutuksen:

Ympäristöoikeuden tuore oikeuskäytäntö (2 h)

09.11.2022, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 9 syyskuun, 2022 Sampo Korppoo

Miten tuore oikeuskäytäntö linjaa ympäristöoikeudellisia kysymyksiä?

HPP Asianajotoimisto Oy:n ympäristöjuridiikkaan erikoistuneet juristit Kari Marttinen ja Suvi Kurki-Suonio käyvät webinaarikoulutuksessa läpi tuoretta ympäristöoikeudellista oikeuskäytäntöä ja siihen liittyviä oikeudellisia kysymyksiä. Tarkastelussa ovat erityisesti ajankohtaiset metsäteollisuutta ja kiertotaloutta koskevat tapaukset. Kouluttajat peilaavat ratkaisuja myös aiempiin linjauksiin ja keskustelevat ratkaisujen vaikutuksista.

Koulutuksessa käsiteltävät täsmentyvät alkusyksystä 2022.

Kysy ennakkoon tai koulutuksen aikana!
Voit lähettää ennakkokysymyksiä kouluttajille. Webinaarin aikana voit esittää kouluttajille kysymyksiä ja kommentteja chatissa.

Ympäristöoikeuden webinaarisarja
Koulutus kuuluu Ympäristöoikeuden webinaarisarjaan, jonka muissa osissa käsitellään ajankohtaisia ympäristölainsäädännön uudistuksia. Voit osallistua tähän yksittäiseen koulutukseen tai edullisesti koko sarjaan.

Webinaari on suunnattu ympäristöoikeuteen erikoistuneille juristeille, ympäristöpäälliköille, ympäristöinsinööreille, ympäristöasioiden parissa työskenteleville virkamiehille ja muille ympäristöasioiden ja kiertotalouden parissa työskenteleville asiantuntijoille ja johtajille.

Kouluttajat
Kari Marttinen
, asianajaja, osakas, HPP Asianajotoimisto Oy
Kari on yksi maan johtavista ympäristöoikeuden osaajista. Hänen erikoisasemaistaan ovat suurten teollisuus- ja infrastruktuurihankkeiden monimutkaiset lupa- ja muutoksenhakumenettelyt sekä maankäytön suunnittelun prosessit. Myös vanhojen teollisuusalueiden pilaantumisvastuut ja niihin liittyvät riidat kuuluvat Marttisen erityisosaamiseen. Hänellä on pitkäaikainen ja monipuolinen kokemus luonnonsuojelun ja infrahankkeiden välisten konfliktien ratkaisemisessa.

Suvi Kurki-Suonio, Associate, HPP Asianajotoimisto Oy
Suvi on erikoistunut ympäristöoikeuteen. Hänen erikoisosaamistaan ovat uusiutuvan energian hankkeisiin liittyvät ympäristö- ja maankäyttökysymykset sekä jäte- ja kiertotalousoikeus. Hän avustaa asiakkaita myös ympäristölupamenettelyissä, hallintoprosesseissa sekä ympäristövastuita ja luonnonsuojelua koskevissa kysymyksissä.

8.45 Webinaariympäristö avautuu

9.00 Tervetuloa Ympäristöoikeuden tuore oikeuskäytäntö -koulutukseen!

10.05 Ajankohtaisen problematiikan arviointia oikeuskäytännön valossa

11.00 Webinaarikoulutus päättyy

Koulutus järjestetään verkossa

9.11.2022

/hlö + alv 24 %. Koulutuksen hintaan sisältyy tallenne, joka on osallistujien katsottavissa kuusi kuukautta koulutuksen jälkeen.

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 210 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 190 euroa + alv 24% / hlö

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)