Ympäristöoikeuden webinaarisarja (3 pv)
Ympäristö

Edita järjestää nyt koulutuksen:

Ympäristöoikeuden webinaarisarja (3 pv)

31.08.-25.11.2021, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 1 heinäkuun, 2021 Sampo Korppoo

Ympäristöoikeuden webinaarisarja tarjoaa tehokkaan tietopaketin ympäristösääntelyn ajankohtaisista muutoksista ja tuoreesta oikeuskäytännöstä.

Uusi jätelaki on tavoitteena saada voimaan kesän aikana. Webinaarisarjamme alkaakin uutta jätesääntelyä käsittelevällä webinaarikoulutuksella. Sarjan toisessa osassa analysoidaan tuoretta ympäristöoikeudellista oikeuskäytäntöä – kiinnostavia tapauksia ja niiden synnyttämiä tulkintalinjoja. Sarja huipentuu tärkeimpiä – tuoreita ja tulevia – lakiuudistuksia kootusti käsittelevään koulutukseen. Miten ympäristösääntelyä ollaan uudistamassa – ja miten muutokset vaikuttavat elinkeinoelämään ja muihin toimijoihin.

Sarjan kouluttajat:
Jussi Kauppila, erityisasiantuntija, ympäristöministeriö
Kari Marttinen, asianajaja, osakas, HPP Asianajotoimisto Oy
Jorma Mikkonen, yhteiskuntasuhdejohtaja, Lassila & Tikanoja Oy
Tarja Pirinen, asianajaja, osakas, HPP Asianajotoimisto Oy
Oili Rahnasto, hallitusneuvos, ympäristöministeriö
Anna Roubier, asianajaja, HPP Asianajotoimisto Oy
Johanna Routio, lakimies, varatuomari, Helsingin seudun ympäristöpalvelu -kuntayhtymä HSY
Satu Räsänen, johtava asiantuntija, Elinkeinoelämän keskusliitto EK
Juha-Heikki Tanskanen, toimitusjohtaja, Suomen Pakkauskierrätys Rinki Oy

Webinaarisarja koostuu seuraavista osista:
Uudistuva jätelaki 31.8.
Ympäristöoikeuden tuore oikeuskäytäntö 30.9.
Ympäristösääntely uudistuu – mikä muuttuu? 25.11.

Voit osallistua edullisesti koko sarjaan tai valita sinua kiinnostavan yksittäisen koulutuksen.

Koulutus järjestetään verkossa

31.08.-25.11.2021

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 450 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 360 euroa + alv 24% / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -15 % koodilla JULKINEN
Edilex-käyttäjän etuhinta -15 % koodilla EDILEX
Credita-käyttäjän etuhinta -15 % koodilla CREDITA
Lakimiesliiton jäsenetu -20 % koodilla LAKIMIESLIITTO

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)