Työlainsäädännön tärkeimmät uudistukset (2 h)
HR Human Resources , Johtaminen ja esimiestaidot , Johtaminen ja esimiestyö , Lakitieto

Työlainsäädännön tärkeimmät uudistukset (2 h)

08.09.2021, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 1 elokuun, 2021 Sampo Korppoo

Mitä työlainsäädännön hankkeita on vireillä? Millaisia uudistuksia työlainsäädäntöön on tulossa ja millä aikataululla? Mikä muuttuu ja mitä uudistuksilla tavoitellaan?

Työlainsäädännössä tapahtuu – mitä uudistuksia on vireillä? Ajankohtaiset työlainsäädännön hankkeet yhteen kokoava tiivis webinaari päivittää tietosi työlakien muutoksista.

Webinaarissa saat kattavan tietopaketin Suomen työlainsäädännön uudistuksista ja luodaan katsaus siihen, mitä Suomen työelämän kannalta merkittävää on parhaillaan valmisteilla EU:ssa.

Webinaarikoulutus on osa Ajankohtaista työoikeudessa: uudistuva lainsäädäntö ja oikeuskäytäntö -webinaarisarjaa, joka koostuu seuraavista osista:
Työlainsäädännön tärkeimmät uudistukset 8.9.
Uusi yhteistoimintalaki – mikä muuttuu ja miksi? 23.9.
Kilpailukieltosopimusten uudistuva korvausvelvollisuus 10.11.
Työoikeuden uusin oikeuskäytäntö 24.11.

Osallistu edullisesti koko sarjaan täältä tai valitse sinua erityisesti kiinnostavat webinaarit.

– Asianajajille
– Työoikeusjuristeille
– HR-johdolle ja -asiantuntjoille
– Esimiehille
– Työnantaja- ja työntekijäjärjestön asiantuntijoille, asiamiehille, lakimiehille

Mika Kärkkäinen
, asianajaja, Dittmar & Indrenius

Nico Steiner, hallitusneuvos, työ- ja elinkeinoministeriö
Hallitusneuvos Nico Steiner toimii työ- ja elinkeinoministeriössä työelämän sääntely -ryhmässä. Pääasiallisesti hänen tehtäviinsä kuuluu työlainsäädännön valmistelu.

09:00 Tervetuloa webinaariin!

09:05 Tärkeimmät työlakien uudistukset: mikä muuttuu ja mitä uudistuksilla tavoitellaan?

– Uusi yhteistoimintalaki
– Kilpailukieltosopimukset
– Whistleblower-direktiivi
– Työehtodirektiivin täytäntöönpanon edellyttämät muutokset työlainsäädäntöön
– Mitä uutta EU:sta?

11:00 Koulutus päättyy

Koulutuksen sisältöä ja käsiteltävien uudistusten ajallista painotusta täsmennetään kesän ja alkusyksyn 2021 aikana hankkeiden sen hetkisten tilanteiden mukaisesti.

Koulutus järjestetään verkossa

08.09.2021 klo 09:00-11:00

2-5 osallistujaa: 190 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 150 euroa + alv 24% / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -15 % koodilla JULKINEN
Edilex-käyttäjän etuhinta -15 % koodilla EDILEX
Credita-käyttäjän etuhinta -15 % koodilla CREDITA
Lakimiesliiton jäsenetu -20 % koodilla LAKIMIESLIITTO

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)